lauantai 9. huhtikuuta 2016

sellanen tunne että mä haluaisin palata kirjottelemaan teille

..tai vaikka ihan itelleni.  Niin paljon on tapahtunut. Mulla on kaksi ihanaa lasta. Tosin olen yksin heidän kanssaan. Islalle syntyi pikkusisko 22.02.2016 klo 20.50. Synnytyksessä oli mukana paraskaverini. ❤

Haluatteko kuulla vielä elämästäni? Se ei ole yhtä sekavaa ja myrskysää tai surullista. Mutta ajatuksia.. Niitä mulla on. Luultavasti palaan tänne vielä yksin puhumaan.
Sillä pieniä ahdistuksen peikkoja löytyy.

Loppuun muutama kuva ❤




 





11 kommenttia:

  1. Oi, onnea suloisista pienistä <3 :) Kyllä mielellään luen lisää teidän kuulumisia ja toivon teille kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että palasit!! :) Minä ainaki haluan kuulla jatkossaki sun elämästä. Niin suloisia kuvia lapsista ja sinusta!

    VastaaPoista
  3. Pettikö sun mies, vai hylkäskö vaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Periaatteessa. Mutta sillon mä vielä annoin anteeksi. Sanotaanko näin. Liian paljon sanoja ja lupauksia. Ja noh tekoja.. Pyöreä nolla. Meni kauan ennenkuin uskolsin päästää irti. Nyt mulla on jo ihan toiset kuviot ja oon varovasti onnellinen. E silti haluaisi jatkuvasti takaisin mun elämään.. Mutta ei. Toki laste elämässä saa olla ja toivonki :)

      Poista
  4. Onnea uudesta tulokkaasta! Me tullaan vähä jäljessä, laskettu aika heinäkuun lopulla.
    Kiva kuulla susta taas välillä. Oon itsekin kirjottelun suhteen hyvin hiljanen ollu, mutta tuttuja blogeja käyn lukemassa säännöllisesti.

    VastaaPoista
  5. Ehdottomasti jatka kirjoittelua :)
    Sinua instassa seuraakin ja välillä on tullut kaiho, että voi kun saisi lukea juttujasi taas :)

    VastaaPoista
  6. Todellakin haluisin kuulla jatkossakin susta :)

    VastaaPoista
  7. Voi miten kiva olisi jos alkaisit taas kirjottelemaan! Muo ainakin kiinnostaa miten teillä menee :) Sulla on niin suloiset tytöt!! <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)