keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Lohtu ♡

Silloin kun lohdunkantajaa kaivataan, astutaan esiin valmiina antamaan aina vaan, pyyteettömästi. Vierellä kuljetaan. Pahan portit mielellään suljetaan. Ei kukaan pärjää yksin täällä, ei kukaan haluu yksin jäädä. Siks seistään ryhdikkäänä selkä vasten selkää, toistemme puolella, ei enää tartte pelkää.













Mun viime kuusi viikkoa ovat olleet aivan ihania ♡ meidän pieni täyttää ensi lauantaina jo seitsemän viikkoa ja saa silloin virallisesti nimensä :') meillä menee todella hyvin.
me odotetaan niin innolla joulua, koska se tulee eroamaan ehdottomasti edellisistä jouluista :) mulla ja Eballa on älyttömän ihanat tukiverkostot. 
Oon tutustunut mahtaviin äiti-ihmisiin ja nähnyt monia vanhoja ystäviä.
käydään vauvan kanssa joka päivä jossain ja kahvitellaan tuttujen kanssa.


mun lohtu on se että mulla on näin ihana perhe ja että mä saan olla äiti ♡
sekään ei ole itsestään selvvyys.
ja sitä ei kukaan voi multa viedä pois ♡ 

mikä sinun lohtusi on? :) ♡




päivittäistä elämäämme voit halutesaasi seurata Instagrammista :)
nimimerkillä LATEKXII ,yksityinen mutta pyyntöä vaan tulemaan :)

7 kommenttia:

  1. Sä näytät ihan älyttömän hyvältä!!! Sulla ei ainakaan oo niinkutsuttuja raskauskiloja :) ei ikinä uskoisi että toi kultamussukka on ollu sun masussa vielä kaks kuukautta sitten! Ihanaa ja rauhallista (vauvan ensimmäistä) joulua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih voi kiitos :P mutta housut ja toppi tekee ihmeit. Onneks tän masun saa piiloo housujen sisää :D vielä on raskauskiloja n.6 jäljellä.. viimesilläni painoin 72 kiloa huhuu... arpiakin on sen eestä massussa. Mutten mä niitä inhoa. Päinvastoin ♡ kiitos piristävästä kommentista :') hyvää joulua sinnekkin ♡

      Poista
  2. Voi kuinka kauniina oot ! :) ja niin suloinen pikkunen♥ Oikeen hyvää joulua sinne teille ! :) ps. Oon ollut jo kauan lukijana tässä sun ihanassa blogissa mutta vasta nyt rohkaistuin pistämään ekaa kommenttiaki tänne:"D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)