keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

rankka viikko










Mulla on henkisesti ollu melko rankka viikko..
suurin ongelma on ollu mun suu.. lähinnä hampaat ..ikenet.
Oon pienestä asti kärsiny rei'istä yms. Purentaviasta..
johon sainki yöraudat. Ja mun hammasluu on vaa
todetusti herkkä reikiintymään vaikka tekisinki mitä tahansa.
isoin syy on ollut mun syömishäiriö.. oksentelu.
se yksi rankka vuosi jolloin oksentelin ulos aivan kaiken..
oli se sit vettä taikka omena.. sappi nesteineen kaikki tuli..
mä aloin itkemään hammaslääkärin päivystyksessä.
osittain hormooneista ja osittain siitä et olin vaa
nii kyllästyny tähän jatkuvaan kipuun.
multa on lähiaikoina revitty siis 3 viisaudenhammasta irti..
yksi siitä vierestä (koska en jaksanut hoitojaa)
ja vika tikki oli mun kulmahampaan takana oleva hammas
joka oli vihlonut ties kuinka kauan kylmälle..
ja syvä reikähän siellä oli.. :( juurihoitoa 2x.
ei lähtenyt parantumaan ja kipu jäi. 
Itku kurkussa se sit otettii irti. Panacodeja jouduin syömään
5kpl yhtenä päivänä.. tietty luvalla.. itkin kivuista.
Tää raskaus on tehny mun hampaista 1000x herkemmät.. 
ikenet verillä ja sattuu..
semmonen mun viikko on ollu...

oon syyllistäny itseäni.. varsinkin hampaiden laiminlyömisestä.
myöhästä se nyt on. Terapeutti onneks lohdutti ja käski heti lopettamaan itseni syyttämisen. Olin sillon sairas. En enään. Ja nyt oon tehnyt kaikkeni hoitaakseni hampaitani. Ja niin aijonkin tehdä jatkossakin.


Hormoonit on ollu todella isossa kuviossa.. pienikin asia 
saa mut itkemää ja nyt vaa on voimat lopussa.
kyllä se tästä... 

ylhäällä muutama kuva. Käytiin nellin kanssa siis kirppispöydän järkkäämisen jälkren viereises kiinalaises ja nam.... sit ajeltii hakemaan Pave hauva ja käytii rannassa ja sit aettiin vielä Kirkkonummen rantaan pyörähtämään :) uskollauduin suuni kanssa syömään wrong noodleen ♡ 
tuo maximekkokin tuli tänään postissa ja on ihana.. ebaysta..
uusi ja hintaa oli vaan n.5e ilman posteja. Täytyy vaan lyhentää
sitä hieman nii sopii :) kello on jo keskiviikon puolella joten
POKS 19+0 ♡♡♡

Niin ja hei... mut löytää myös instagramista
Latekxii

sinne ilmestyy usein kuvia :)

3 kommenttia:

  1. Nyt tulee hieman kriittinen kommentti, mutta älä ota itseesi, ihan hyvää vain tarkoitan :)
    Sun kirjoittamisessa mulle pistää silmään toisinaan yksi häiritsevä juttu: aivan turhan monen lauseen lopusta löytyy masentavat 2-3 pistettä. Ei siinä mitään, niitä on ihan hyvä käyttää. Ne kuitenkin menettää merkityksensä jos niitä käyttää liikaa ja lisäksi ne tekee teksistä jotenkin ehkä vaikeasti luettavaa. Toki kaikilla on oma tapansa kirjoittaa enkä tarkoita nyt haukkua tai mitään, mutta ihan vaan näin kommenttina :)

    Muuten on kyllä tosi ihastuttava blogi ja hyviä tekstejä, oon seurannu tätä blogia jo tooooosi kauan enkä ole kyllä lähdössä mihinkään :) Sinusta tulee varmasti loistava äiti♥ Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Ihana kuulla kritiikkiä oikein! Nytku itekki katoin tota tekstiä ni alko vituttamaan nuo pisteet :D kirjotin puhelimella tämän niin sillon niitä tuppaa tuohon tulemaan. Koitan kiinnittää vähän noihin huomiota. Tosin hyvin surullisena kirjottelin ton ja kipeenä. Silti kiitos paljon :)

      Poista
    2. Mä olin tulossa sanomaan samaa, että ne häiritsee mutta hyvä kun tästä eteenpäin huomioit asian. :) Ihana blogi sulla ja paljon paljon paljon onnea tulevasta pienokaisesta, toivon sydämeni pohjasta että teillä tulee menemään kaikki hyvin ja sun elämäs olis tästäkin eteenpäin nousujohteista. :') oot varmasti todella hyvä äiti.

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)