maanantai 28. huhtikuuta 2014

Yllätys uutisia tännekkin !

Jotkut on varmaa miettiny mun hiljaisuutta täällä puolella.
En oo vaa yksinkertasesti tienny mistä kirjottaa ja ajatukset on huidellu vaikka missä (;

Maaliskuun alussa koettiin pienoinen yllätys kun ei kuukautisia kuulunutkaan..
Ensi hämmennyksen jälkeen... mä oon niin onnellinen, me ollaan onnellisia... 

Siellä se pieni myllersi, vilkutti ja nähtiin jopa viisi pientä sormea.. jalat ristissä vähän väliä hengasi.. tähän mennessä
kaikki on hyvin. Sydämen sykkeetkin kuultiin.. wääää.
Voi miten paljon tuota voikaan jo rakastaa.



vko 11 :)


Tuorein kuva, kera pienen turvotuksen.. :')

Viikkoja tulee ylihuomenna täyteen 13 !


Musta tulee äiti.
Mä oon niin sanaton..
kaikki eteni niin nopeasti.
Muttei mulla tätä rakkautta vastaan oo mitään.



Hyvää alkuviikkoa kaikille muruset !!!

28 kommenttia:

  1. Onnea onnea ihan superpaljon! Suu loksahti ensin auki ja sitten aloin vaan hymyillä. Ihana pieni siellä masussa <3 muistahan pitää itsestäsikin huolta että jaksat sitten vauvan kanssa :)

    VastaaPoista
  2. En oo aikapäiviin kommentoinut, mut nyt täytyy kyllä :) Tuhannest onnea <3 Kuinka onnellinen voikaan tuntemattoman ihmisen puolesta olla :) Oon niin iloinen, että sulla menee hyvin, kun paljon vanhempia postauksia muistelen. :)

    VastaaPoista
  3. voi kyllä.. menee paljon paremmin. Mun diagnoositkin puretaan piakkoin.. ja ääähh mä oon terve <3<3 kuinka onnellinen mä oonkaan.. oon silti varautunut vaikeuksiin, mutta näillä eväillä jotka nyt on matkassa. Selviän kyllä !

    VastaaPoista
  4. Onnea, onnea, onnea ihana! :) ♥♥♥♥ En tiiä mitä sanoisin, mut oon niin onnellinen sun puolesta! :) <3

    VastaaPoista
  5. Oi että mä olen onnellinen sun puolesta!! :) ihana pikkunen :3 paljon onnea <3

    VastaaPoista
  6. Onnea onnea superhuper paljon ♡ hihii oon niin onnellinen sun puolesta :) kaikkea hyvää teille ja pidäs huoli sinusta!! :)

    VastaaPoista
  7. voi APUA! :O Ihanaa, onnea!!! <3 oon niin ilonen sun puolesta :) vaikka myönnän että tuli kyllä täytenä yllätyksenä :D susta tulee varmasti hyvä äiti <3

    VastaaPoista
  8. Onneksi olkoon, mä oon niin iloinen sun puolesta! <3 Mä jotenkin osasinkin kyllä odottaa tätä, susta tulee ihana äiti! =) Samalla oon vähän kateellinen, mulla olis ihan hullun suuri tare perustaa jo perhe, mutta ei se onnistu... Ehkä ihan hyvä, ettei se oo vielä ties miten pitkään aikaan mahdollista, mutta niin...

    VastaaPoista
  9. Onneaonneaonnea!! <3 Voi näytät niin onnelliselta! :) Aivan ihanaa! <3

    VastaaPoista
  10. Oho, aikamoista! Onnittelut ja kaikkea hyvää (:

    VastaaPoista
  11. Voi paljon onnea pienestä tulevasta ihmisen alusta!! :') Ihana kuulla tällainen uutinen, onnea teille molemmille.

    VastaaPoista
  12. Myös mulla loksahti suu ensin auki, mutta nyt vaan hymyilen tän postauksen luettuani :) Aivan ihana uutinen - paljon paljon onnea molemmille <3 Susta tulee ihan varmasti hyvä ja rakastava äiti :)

    VastaaPoista
  13. Sit oot kunnon mammabloggaaja ja alat pitää vauvablogia :P
    No ei, mut onnea ihan sikana murunen! Tää sai mut eilen niiiiiin iloseks kun luin facebookista. Pitää nähdä joku päivä vaikka kahvittelujen merkeissä! <3

    VastaaPoista
  14. Hirveen paljon onnea!! <3 olet varmasti tosi hyvä äiti :3.

    VastaaPoista
  15. Onnea Onnea Onnea! Näytät paljon pirteemmältä ja onnelliselta heti (: Voijjettä! :D <3

    VastaaPoista
  16. Onnea paljon:)
    Miten muuten diagnoosit puretaan?Mun hoitaja lupaili mulle kerran sellaista,mutta sitten kun otin asian puheeksi,se vaan hymyili.Ei kai voida purkaa diagnoosia,jos saa sosiaalietuuksia sillä diagnoosilla.

    Anyways, jatka blogias,on ihanaa kuulla ,että sulla menee hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tarkalleen tiedä kuinka se "tehdään", mutta onhan se mahdollista.. tietty en tiedä onko edri diagnoosien kohdilla eri mahdollisuudet purkaa. Mutta esim... JOS mä haluisin armeijaan.. (siis en halua hah) mutta sinne ei ikävä kyllä oteta epävakaita .. ymmärrettävästi. niin esim. jos olen parantunut enkä täytä enään kriteerejä niin se on mahdollista purkaa.. esim tämä diagnoosi voi estää joitain ammatteja tms.. (harvemmin tietty) :)

      Poista
    2. ... niin ja jos saat sosiaalietuuksia diagnoosilla niin ei voi purkaa.. tai siis voi jos diagnoosi ei enään päde mutta silloin sosiaalietuudetkin lähtee :/ eli ei kannata sitten siitä diagnoosista välittää.. jos siitä kuitenkin "hyötyy" ;)

      Poista
  17. PALJON KIITOKSIA KAIKILLE ONNITTELUISTA <3

    VastaaPoista
  18. Voi onnea ihan hirveän hurjasti täältäkin <3 <3 Ihan todella inspiroivaa luettavaa varmasti monelle kuinka syvästäkin suosta noustaan. Olisi upeaa jos uskallat jatkaa tässä blogissa, jotta koko henkinen kasvutarinasi olisi muidenkin luettavissa! Rakastan vauvamassuja, ne ovat hurjan suloisia, kanna sitä ylpeänä <3

    VastaaPoista
  19. Oiii että, Oikein super paljon onnea!!!!!!!! Onnea teille molemille kohta sulla onkin pieni käärö kainalossa :) voi että näytät kyllä onnelliselta ;)

    VastaaPoista
  20. Onpa ihana asia, oikein paljon onnea koko perheelle! :) <3

    VastaaPoista
  21. Vautsi ihan hirmu paljon onnea! Ihana lukea, että voit hyvin. :)

    VastaaPoista
  22. Voi jestas, oon joskus kauan sitten seurannut sun blogia aktiivisesti, mutta viimeiseen pariin vuoteen se on jäänyt vähemmälle ja nyt kun tulin katsomaan niin yllätyin niin positiivisesti vauvauutisista! Mullekin tuli vauvayllätys viime vuoden puolella ja nyt on jo rv 31 menossa. :)) Onnea teille ja hyvää odotusta!

    VastaaPoista
  23. Onneee ihan sairaan paljon :) !!!!

    VastaaPoista
  24. Tulee niin hyvä mieli ku lukee näitä vauvajuttuja! :) Ja mitä oon seurannu sua niin ihanan paljon positiivisemmalta elämä vaikuttaa nykyään. :)

    VastaaPoista
  25. Eikä puolessatoista vuodessa on tapahtunut paljon kaikkea, kun olen hukannut täysin blogisi, onneksi löysin sen taas. paaaaljon onnea teille ja oon nii onnellinen sun puolestasi! :-)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)