sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

sekasin onnesta ja normaalista elämästä

Hiljaisuus.. tunnen jo syytä pyytää anteeksi  t.melkein neljä viikkoa tuppisuuna.

Yksinkertaisesti..motivaationi on ollut hukassa.. väsymys potenssiin sata. Isoja asioita pyörii tällä hetkellä elämässäni.  Etten ole vaan saanut aikaseksi kirjoitettua.
NYT mä voisin tsempata :)

Mitä mä oon tehny? Suurimman osan ajasta mä oon tehny aamuvuoroja.. iltavuoroja ja viikonlopputöitä. Oon hieman surullinen etten oo jaksanu kotoa liikkua mihinkään näkemään ystäviä.. oon vaan poikki vapaa päivisin.  Oon päättäny pikku hiljaa myös lopettaa tupakoinnin.. ja hyvin oon onnistunu vähentämään :)

Ollaan tehty melkein joka päivä kotiruokaa "perheen kesken " ♡ Mä syön suht terveellisesti ja säännöllisesti mutta otin kuitenkin ravitsemusterapia ajan vastaan jotta saisin syömiset vielä enemmän kuntoon!

Mä en halua enää ikinä tavotella sitä sairasta painoa jossa olin. Mä oon vihdoin tyytyväinen.
vihasin olla "normaali" normaali sitä ja tätä.. mutta nyt just en haluiskaa olla mitään muuta ku tänmönen normaali.. ja onnellinen. Sitä mä oon onnellinen. Todella onnellinen.

mun elämästä ei puutu just nyt mitään.. mulla on kaikki tässä. Mun on niin vaikee uskoo tätä... "mä tuun olemaan ikuisesti itsetuhonen ja masentunut. Kroonikko."

Ei.. niin ei käynyt. Ja hyvä niin. Joskus tuntuu siltä ettei mikään muuta ja on tuomittu kuolemaan. Se on tunne.. ei totuus. Uskokaa mua.  Älkääkä sitä tunnetta.

Paljon voimia kaikille pian uuteen alkavaan viikkoon ♡













8 kommenttia:

  1. Jes, mahtavaa kuultavaa. Kaunis sinä ja seksikäs työasu :DD

    VastaaPoista
  2. Ihana kirjoitus ja hirveän hyviä kuvia - oot todella kaunis erityisesti tuossa ensimmäisessä kuvassa :)

    VastaaPoista
  3. ihanaa että voit hyvin :3 Ja oot niiin kaunis <3

    VastaaPoista
  4. Millaisessa paikassa oot töissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehostetussa ympärivuorokautisessa vanhainkodissa :)

      Poista
    2. Pakko kysyä, kun pisti silmään. Saako teillä olla pitkähihaset alla? Mietityttää omat menneet ajat ja arvet käsissä. Koulussa sanottu, että lyhythihasella täytyy olla, mutta en mitenkään haluais saada leimaa otsaa. :(

      Poista
    3. Saa olla! Kyllä sairaaloissakin saa
      Joko heillä on oma ns. Työhuppari tms tai sit hoitajan puvun alle pitköhihanen.mä esim kerroin iha pomolleni et mul nuorempana olo vaikeeta ja arpia käsissä.enkä haluis et näkyy nii täysin ok.hänelle :)

      ja ei ketää voi pakottaa jäätymään lyhythihases jos herkästi kylmä tulee :) älä stressaa. Yleensä tilanteesta suoraa kertomal esimiehel yms. Kaikil omat taustansa.

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)