maanantai 10. helmikuuta 2014

Parin viikon kuvat ja höpinät

Helmikuu.. mä en voi uskoo et aika on menny näinki nopeesti.
Päälle kuukauden päästä täytän 21v. Outoa.. mä olin 16- vuotias kun mä aloin enimmäisen kerran kirjoittaa.. juuri täyttänyt 16 vuotta.
Miten aika meneekää näin nopeesti? Ja mitä kaikkea näihin vuosiin on mahtunut.. paljon masennusta ja surua, mutta myös naurua ja iloa. 
Pitkästä aikaa, mulla on tasainen olo, en ees osaa kuvailla 
tätä oloa.. kaikki tää on vaan niin uutta ja samalla uskollan olla itsestäni ylpeä, oon tosiaan saanu muututtua paljon, vahvemmaksi.
Tän terapian avulla mä oon todella alkanut oppia hallitsemaan mun tunteita. Ja yhä enemmän välittämään myös itsestäni.
Viime päivien blogi hiljaisuuden kuvasaldoa.



 Me tehtiin superherkullista ruokaa. 
Makaroonilaatikkoa ja cupcake-leivoksia. 
:RAKKAUS:








Me köyhät kakkiaiset pidettiin pieni "bodaus" sessio Nellin makuuhuoneessa XD 
Mä oon muutenkin halunnu jo pitkän aikaa alkaa vähän timmeyttää mun kroppaa ja hommaa lihasta takas. Mulla on nyt kaiken tän suhteen hyvä mieli. Hieman haluan painoa pudottaa.. fudiskin tulee jotenkin vielä ehkä takaisin kuvioihin :)


Keskittyny vönyttelijä Nelde!



Kuva jonka Jossu on ottanut musta sen koulun kuvaprojektia varten.. niillä on joku näyttely ja mä pääsin kuvattavaks jäätymään Kallion kylmyyteen Helsingissä... me täristiin molemmat ku hullut.... mä olin nii helpottunu ku pääsin istumaan bussiin :-D
Katotaan jos muita onnistuneit kuvii löytyy jos siitä vaikka postauksen sais!

(C) Josefiina Väänänen





Tänään on terapiassa puhuttu laajasti mun voinnista ja muistra haittatekijöistä,
joita vielä jonkun verran valitettavasti löytyy..
mä lupasin huomenna ryhdistäytyä ja soittaa ravitsemusterapeutille.




Ja hei jos joku jäi mietityttämään niin laitappa ASKiin kysymys :-)
vastauksen saatpi luultavammin suoraan kun puhelimeen tulee ilmoitus.

1 kommentti:

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)