torstai 9. tammikuuta 2014

Liikaa ajatuksia muttei asiaa











Mä oon nii väsyny et jaksaisin kirjottaa mitään.
joten siinä muutama kuva :) 
Oon viettäny paljon aikaa Ericin kanssa (kuvassa).
se on kyl saanu mut jaksamaan hurjan paljon.
Ja mä oon pystyny pysymään suht positiivisena.
Ruokailut..... ne on vaikeita. Tänään oli hyvä päivä..
muuten ei voi kummosemmin kehua :( 
leipä
keittoa
puoltoista pizzaa

en ees halua miettiä miten muut päivät on menny.
kai toi on parempi ku ei mitään.

Huomenna taas töitä...
jaksaa jaksaa
:-)

2 kommenttia:

  1. Joo jaksaa jaksaa!:)<3 Muista rehut ja vitamiinipuoli sekä rautatabut kans, saisit helpolla voinnin kohenemaan:)

    VastaaPoista
  2. Eksyin taas vähään aikaan blogiisi!

    Nätti olet, yhtä nätti kun muistelinkin ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)