maanantai 13. tammikuuta 2014

Kroppa päivittelyä ja kuulumisia

Moni asia on rullannu paremmin kun pitkään aikaan. Mun vointi on ollu todella tasaista.
ja oon yllättäny itteni monessa asiassa.
Oon ollu taitava .. ja sitä kautta onnellisempi pitkään aikaan.


  mul on ollu iha hirvee flunssa ja joudun oleen muutaman päivän saikulla. Rakastan mun uutta työtä ja haluisin sinne jo takas.. vaikka sit kipeenä :D


Saunailta kavereilla :')


 
Eilen tapahtu jotain USKOMATONTA..mulle.. 
siitä on yli KAKSI VUOTTA kun mä viimeks kävin
vaa'alla.... en tiedä kuinka pystyin siihen eilen ILLALLA.täysin syöneenä ja kylläisenä. Paniikissa seisoin ja katsoin lukua.
viimeeksi kun kävin paino oli 59kg... oon suht happy. 4kg haluaisin vielä että lähtee.

aijin alkaa kasvattamaan hieman lihasta ja poistaa rasvaa.. VARSINKIN alavatsasta!
tällä kertaa en halua tehdä sitä sairaalla tavalla..

"Lihakset" jännitettyinä



Ja normaalisti maaten..
(sori Nelli sun rintsikat :DDD)


en mä oon  tähä  täysin tyytymätön...
tästä on hyvä alottaa :--)

HYVÄÄ ALKANUTTA VIIKKOA KAIKILLE ♡

5 kommenttia:

  1. huh huh huh huh...jos mä oisin sä niin mä oisin TODELLA tyytyväinen tollaseen kroppaan:D Tai siis että kelpais mullekin. Anyway, kiva että on ollut elämä ees vähän "helpompaa" :) Jaksele <3

    VastaaPoista
  2. ihanaa kuulla et sul menee välillä paremmin! :) ja sul on ihana masu, kelpais mullekkin ;p

    VastaaPoista
  3. Hei, pisti silmääni tuossa tekstissä, että haluat kasvattaa vähän lihasmassaa, mutta kuitenkin 4 kg pois. Muista se kun lihasmäärä kasvaa, paino nousee. Älä tuijota vaa'an numeroita,vaan oloasi ja vaikka mittanauhaa. Vaa'an orjana meneminen ei kannata :) Tsemppiä kamalasti!

    VastaaPoista
  4. Sä et tiiäkkään rakas kuinka hyvältä kuulostaa ku sulla menee hyvin pitkästä aikaa pitkään aikaan.. ♥ loveu

    VastaaPoista
  5. onko toi sun uus? :) <3 oiih ihanaa et mene hyvin <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)