lauantai 18. tammikuuta 2014

hyvää oloa :)


On jäänyt vähän kertomatta tänne asioita.
osa onkin jo arvannu.. 
mä oon itekki ollu hämilläni tässä muutaman viikon jo..
luulin et oon täysin lesbo kunnes mä tapasin Ericin :') 
mä oon onnellinen.. enkä osaa sanoo tähän oikeen mitään muuta.
mikää ei oo pitkää aikaa tuntunu näin hyvältä taikka oikeelta ♡





Tää viikonloppu menee töissä iltavuoroissa.



Apua... mä luulin etten koskaan paranis tai ois täysin onnellinen.
mä oon saanu mun terapeutilta ja kaikilta niin hyvää kommenttia ja kannustusta et nyt ei voi kyl mitään muuta ku jatkaa vaan (;

hyvät vikonloput kaikille ♡♡♡

16 kommenttia:

  1. Tää on niin ihanaa!! Tulee niin hyvä mieli kun sulla menee hyvin ♥

    VastaaPoista
  2. etkössä oo koko ajan sanonut että sä oot bi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähinnö täällä joo.. viime kuukaudet mä aloin kuitenki "varmistua" ajatuksesta ettei miehet kiinnosta pätkääkää....... ja kuinkas kävikään :D

      Eli pysyn siinä "mä ihastun ihmiseen.. en sukupuoleeen" :)

      Poista
    2. Muistan ku kevääl puhuttii miehist sillee hyiiiii!! Kuinkas kävikään? :DD tosin alan taas kallistua sille kannalle..

      Poista
  3. Ihanaa, että olet noin onnellinen! =)<3

    VastaaPoista
  4. Vaikka en tunnekaan sua, tulin tosi iloiseksi tästä postauksesta :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan onnellinen postaus, ei voi muuta sanoa kuin onnea ihanuus!

    VastaaPoista
  6. Päivän paras uutinen:) You go girl!!

    VastaaPoista
  7. flashback. miten tää voi olla mahollista. mä erosin kauan sitten mun poikaystävästä enkä oo juurikaan sen jälkeen nähnyt, no nykyään munkansssa samalla bussilla kulkee täsmälleen sen näkönen henkilö ja tuo sun poikaystäväs näyttää kans ihan siltä :O pelottavaa.
    mutta oon onnellinen sun puolesta, ihanaa että sulla menee hyvin <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)