sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Nyt se on sit loppu.... mä oon sinkku. ja en tiiä kuinka selvitä.

21 kommenttia:

  1. VOIMIA. <3 saat tulla juttelemaan jos siltä tuntuu!

    VastaaPoista
  2. Voi eii ): oon niin pahoillani että näin kävi. Mutta sä löydät keinon selvitä, sä olet selvinnyt jo niin kauan ja oot vahva. Mä uskon suhun, vaikketsä mua ehkä uskokaan!

    VastaaPoista
  3. Ikävä kuulla! :( Mut vaikka täl hetkel on varmasti vaikeeta ajatella järkevästi, niin ehkä teiän kummakin elämäntilanteessa on parempi olla sinkkuna. Jotenkin sun aikasemmista kirjotuksista sai vähän semmosen kuvan, että kummakin huoli toisesta veti toista huonompaan suuntaan. Ei tahallaan tietenkään, mutta kuitenkin. Lähetän sulle paljon joulumieltä ja tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  4. Voi ei... :( Voimia paljon! Tiedän tunteen...kun tuntuu ettei tiedä miten selviäis, mutta kyllä siitä selviää. Kuulostaa ärsyttävän kliseeltä, mutta oikeasti aika auttaa! Ja se, että keskityt omiin juttuihin ja vietät mahd. paljon aikaa ystävien ja muiden tärkeiden ihmisten kanssa.

    VastaaPoista
  5. Hei

    ero tuntuu aina pahalta, riippumatta siitä onko suhde ollut hyvä vai huono. Ja sulla on selvästi niin paljon muitakin murheita painamassa sydäntä.

    Mutta halusin vain sanoa että jotenkin siitä aina selviää vaikkei aluksi siltä tunnu. Vietä aikaa ystävien kanssa ja panosta syömiseen ja nukkumiseen, päivä kerrallaan.

    VastaaPoista
  6. Kai sulla on kunnon kipulääkitys edes, en tiedä mitä sanoa.WTF, elämä on paskaa,mutta kyllä varmasti jotain hyvääkin on tulossa,jaksele ja hae aina apua,kun tarviit.

    VastaaPoista
  7. Tuntuu niin pahalta sun puolesta. :( voi sua pientä. koita jaksaa. ♥

    VastaaPoista
  8. tosi paljon voimia <3 pärjäile<3

    VastaaPoista
  9. Mä tiedän, ettei ole olemassa sanoja, jotka saisivat sun olosi paremmaksi. Tahdon silti lähettää sinulle kunnon halauksen kolkon näyttöruudun välityksellä ja pyytää sinua jaksamaan. Voimia. Paljon voimia. ♥

    M

    VastaaPoista
  10. Helposti selviit:) mieti, ihmisiä eroo jatkuvasti ja elämä jatkuu silti. Jos uskot ettet selviä, et takuulla selviäkään, mutta jos uskot tai edes vähän epäilet että selviät niin myös selviät!<3

    Pärjäile hani<3

    VastaaPoista
  11. Oon niin pahoillani, etten osaa oikein sanoa mitään. Mua itkettää ja haluaisin jotenkin pystyä lohduttamaan sua ja musta tuntuu niin epäreilulta, että mä sain Oskarin takaisin, mutta sä menetit Katrin... Ansaitset paljon rakkautta ja mä toivon, että sun ystävät tukee sua nyt niin paljon kuin ne pystyy. Anteeksi, etten osaa sanoa muuta. Olet rakas<3

    VastaaPoista
  12. Koeta jaksaa. Kyllä sinä pystyt siihen!

    Voimia <3

    VastaaPoista
  13. :( koita pärjäillä. Kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Noin kaunis ihminen on tuskin sinkkuna kauaa.<3

    VastaaPoista
  14. Voimahali! Muista että tosta on suunta vain ylöspäin:)

    VastaaPoista
  15. Voi ei! Lähetän sulle paljon voimia! Koita jaksaa! Älä luovu toivosta!

    VastaaPoista
  16. eikä... :( sun pitää vaan yrittää parhaas mukaan selvitä eteenpäin. voimia ♥ *voimahali*

    VastaaPoista
  17. mun mielestä toi on siltä sun tyttöystävältä vähä itsekästä, tai sillai ku jos sul on ongelmii nii hyvään hetkeen tuli ero :(
    oikeetsi, sikan voimii<3
    miks erositte ;o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeks vaan mut ei oo kummankaan vika :) parempi vaan jos lauralla ja katrilla on molemmilla parempi olo olla sinkkuja.

      Poista
  18. Sä selviit, vaikka se ei tuu olee helppoo. Mut rakas, ei mitään tyhmää, sä oot sen yläpuolella. Muista mitä sanoin. Puss ja voimia voimia voimia <3

    VastaaPoista
  19. Mä oon täällä muru sua varten <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)