keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joulun päivityksiä ja hetkistä hiljaisuutta


Vähän semmonen olo ettei oikee voi sanoa omista tunteista tänne.
En osaa sanoa mun voinnisti oikein mitään.
Kuitenkin muutama hyvä tukija ja ystävä löytyy.
En tietäis mitä tekisin ilman niitä. Nytkin tulee hetkiä milloin musta tuntuu et nyt se on menoa ja ajattelen vaan et onneks oon kirjottanu kaikki kirjeet valmiiks. Mut ei..ieieieieiie.
Tästäki näkee kuinka mun ajatukset hortoilee.

Joulu meni.. en tietenkää täysin pystyny siitä nauttimaan.
Tänään ajattelin jouluaattoa.. tajusin etten oo saanu mitään syötyä. Pari kinkun siivua, ja en tajua sumuttaako mun aivot mua vai onko mulla vaa henkisesti niin paha olo etten voi syödä kunnolla? Mun ystävä teki mulle tänään leivän koska en vaa saanu sitä tehtyä... sen syöminen kesti tunnin..... ja kulmapala jäi. nielin väkisin, koska tiedän ettei tästä tuu mitään jos jatkan ravinnotta kolmatta päivää... :( pelottaa........ haluun syödä mutmut.. en tiedä MIKSEN VOI? ei ikinä oo ollu tämmöstä tunnetta. 




Tänne en enää oikee tuu puhumaan mun entisestä suhteesta,
en halua, en pysty. Liikaa on tapahtunu ja sen kaiken ajatteleminen saa mut voimaan niin pahoin. 
ja välillä en voi ees kestää itseäni ihmisenäkään... :(
enkä mitään muutakaan..
olo on vaan ihan hirveä.





Muutama kuva Joulusta :)




Joo...... Manada esittelee joulukoristettaan XDD kaikilla muilla lemmikeiden kans söpöjä kuvia facebookissa... mutta.. noh meillä näin ! Nää naiset pitää mut elossa !! 
"mä en ees muista tosta kuvasta mitään" -Manada 






Mä selviän, en ehkä nyt selvinpäin, mut selviän.
Hyvii asioita löytyy vielä.
Kuten skoolaus meidän viunalasien kanssa ! 
Hyvää JOULUPÄIVÄÄ kaikki!




En varmaa hetkee pysty tulla kirjottamaan...
samaan aikaan oon ilonen.. ja yhtäkkiä täynnä tyhjää.
joten sekavaa...
tuun tänne kun saan nassuuni ruokaa ja tsempattua eteenpäin :)

kiitos kaikille (sydänsydän)
Nelli, Manada ja meitti :-)


Mä haluun hengittää
en muuten henkiin jää
Sä vaadit kaiken
etkä anna hengähtää

Mä haluun hengittää
se pitää sun ymmärtää
Mun täytyy elää omaa elämää
mä tahdon hengittää

tiktak- mä haluun hengittää

1 kommentti:

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)