maanantai 11. marraskuuta 2013

Vähän parempi päivä

Olin Paavo- koiran kanssa juhlimassa isänpäivää, iskän ja isän naisystävän kanssa :-) Katri ei päässyt tulemaan voinnin vuoksi:(
Mut juhlat oli ihan onnistuneet. Pieni tiivis tunnella :D hah.


sydänsydän

Isänpäivä "lookki" oli tämmönen...


Aamulla olinki tän näkönen... räjähtänyt..
ja kärsin pienestä viinipäänsärystä :--D hah..
(oikeesti mikä munapää) :DDD?



PikkuPaavo ja Isosisko Fia.
Ne oli leikkien jälkee iha naatteja :)


Huomenna sitten on __Taas__ lääkäriaika ja pohditaan mun selkäkipuja.. kivaa.
Kuitenkin odotan ihan innoissani alkuiltaa kun päästää höpisee vihdoin Wilmiksen kanssa (klik) blogiin.
Ehkä huomisesta sitten myöhemmin kuvia :-)


Mun aivot lyö tyhjää.. ja tää postaus oli aika tyhjää täynnä.
Meen piristää Katrii ja pian nukkumaan.

Kauniita unia kaikille.


ps.
Mä oon niin kiitollinen JA NIIN OTETTU, teidän kaikkien kommenteista viime postaukseen..
kiitoskiitoskiitos.
että uskolsitte tulla kommentoimaan noikin arkaan aiheeseen. En vielä ole ehtinyt vastailemaan kaikkiin, mutta vastaan pian.
OOTTE NIIN MAHTAVIA TYYPPEJÄ!!!!
puspuspus,
Laura

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Haha joo XD en ite ees omista sitä vaan omin sen siks päiväks mun hyvän ystävän poikakaverilta :') mut ihanan rento se on pääl ♡ ei ainakaa purista :DDDD

      Poista
  2. Moikka! Eksyin sun blogiin wilman blogin kautta selasin wilman viimesimmän postauksen nopeesti vain alas ja huomasin linkin siitä blogiisi. Aloin lukemaan alusta asti 2009 juttujasi, luin muutaman kunnes kyyneleet alkoi valumaan valui ja valui…. palaisin tähän hetkeen tähän päivään mitä olet kirjoitellut blogiisi ja tajusin, kaiken tuon kirjotuksen takana on vanha tuttuni/kaverini ihminen jota olen aina pitänyt itsevarmimpana sekä vahvimpana ihmisenä. En ikinä ikinä tiennyt että sinulla olisi minkäänlaisia ongelmia ollut, todella koskettavaa, jotenkin pistää sanattomaksi. Toivon sulle paljon kaikkea hyvää ja tsemppiä elämässä nauti joka hetkestä oot hieno ihminen <3 Terveisin: vanha kaveri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua.... kiitos ihana. Mä pitkään slasin kaiken muilta ja hymy koristeli mun naamalla. Yritin olla itsevarna vaikken sitä ollut...

      Vanha kaveri :( miksei enään? Jäi vaivaamaan tosi paljon. Ota kiltti muhun yhteyttä. Olis super ihanaa. !!!! Löydät mut varmaan facebookist? Vastaile pian ♡

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)