lauantai 9. marraskuuta 2013

Nyt loppu tää pelleily






Nyt lähti mun ruskee tugga... mä halusin tehdä jonkun radikaalin muutoksen, ja tässä tulos. Lilahtava tukka.. ite tykkään tästä kyllä paljon, voin vaa kuvitella kuinka moni tästä ei tykkää.
Mutta enään nykyään mun omalla mielipiteellä on merkitystä :)
onneks, ei tarvii kulkee niiku muut tahtoo.

Viime päivinä oon ollu taas ihan tyhmän helposti syömishäiriön armoilla. Tässä viikonlopun aikana tajusin sen ja mua ärsytti suunnattomasti. Haluan vaihtaa mun elämäntyyliä enkä helvetissäkään halua palata siihen vanhaan "kauniiseen anorexia maailmaan" -vitut, se on ruma ja synkkä. Siellä ei oo mitään kaunista.




Oon ollu jo ties monta viikkoa sairaslomalla mun selän takia :( 
alkaa tää kotona kykkiminen maistumaan jo ihan paskalta.

Mulla on paljon suunnitelmia lähikuukausille. Uudella salilla pitäis alottaa. Mä aijon alkaa rakentaa mun kroppaa, mä haluan kauniit lihakset. Mä haluan jonkun prjektin itselleni ja ajattelin sen olevan hyvä. Nyt uskoltautuisin jo salillekkin,
mutta haluan olla varma ettei liikunnasta tule mulle _enään_ koskaan pakollista.



Tämä kroppa on mielestäni _ruma_


Nämä kropat ovat mielestäni upeita ja kauniita :)





Rehellisesti, kumman te valitsisitte?




Mä en haluais enään hetkeksikään tuhlata aikaa syömismörölle,
elämä maistuu ilman sitä niin paljon paremmalta.
Tiedän voivani nujertaa sen. 
Tiedän olevani enemmän kuin se.
Mä pystyn siihen,
te PYSTYTTE siihen.
Olette kauniita. 

Pus.
Kaunista viikonloppua ja hyvää isän päivää kaikille.



Vielä lopuksi, jos teillä on ihan mitä tahansa kysyttävää niin täällä minä pyörin :-)
ask.fm/LauraEveliiina

5 kommenttia:

  1. Mulla on samoja aatoksia ollu ja tulee aina nykyäänkin välillä. Itsekkin fanitan tuota viimeistä kroppaa, mutta joskus ois vaan niin helppo sortua tuohon ekaan.

    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Eka. Jepp. Mun persoonaan ei sovi tuo jälkimmäinen mm. siksi, että olen paniikkihäiriöinen, itkuinen ja masentunut. Kokeiltu on bodarin elämää ja oli kamalaa kun muut ihmiset elävät ennakko-olettamusten mukaan. Surullista mut näin mä koen keho-asian.

    VastaaPoista
  3. ihana kuulla että haluut eroon tosta sairaasta kroppaihanteesta!! sä oot kaunis just noin ♥ ja musta sun tukkas on upee!!

    VastaaPoista
  4. Ooonn niin samoilla linjoilla noiden kroppakuvien kanssa! <3 Hyvä sinä! (hyvö me♥)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)