torstai 24. lokakuuta 2013

Mä en ansaitse mitään tai ketään

 Mä en enään tunne itteäni, enkä haluakkaan.
Mä oon hirviö.


Menin tänään mun rajan yli. 
Meillä oli iso riita Katrin kanssa.
Mä en osaa käsitellä asiaa.
En jaksa enään edes selittää koko asiaa,
enkä halua. kaikki päätty vaan siihen että mä heitin muovisella astialla katria alaselkään... vaikkei se nyt 
mikään hirveän vaarallinen esine ollut niin silti. 

Mä oon niin pettynyt meihi.... muhun.. minuun..



 Onneksi kuvat puhuvat minunkin puolestani...

Mä oon väsynyt itseeni.
Kaikki on palasina kun työkään ei pidä mua kasassa. 
Joudun mun selän takia olla sairaslomalla 1.11 asti... MÄ HAJOAN KOTONA.
Syön Panacodeja..... ja nyt ne tuntuvat turruttavan mut tarpeeksi hyvin,
 enkä jaksa ajatella enään mitään.


Mä haluaisin juoda mun tajun irti. Mutta tiedän ettei sekään auta.
Mikään ei auta, saatana.

Mä en pysty syömään, vihaan itseäni nyt vain liikaa.
Ei mulla ole edes nälkä. Yritin pysyä "rutiineissa" ja söin kaksi ruisleipää klo 14 aamupalaksi,
turha kai se on yrittää. Paskaa mitä paskaa.


Anteeksi, mun negatiivisuus. 
Nyt vaan mikään ei tunnu miltään.

Katri ja mä ollaan nyt ainaki viikko erossa toisistamme.
 Meidän välillä on n. 800kilomnetriä.
Ja mä homehdun meidän tyhjään kylmään sänkyyn, 
mut sekään ei haittaa kun se on mulle ihan täysin oikein.
Viimeiset sanat olikin 
"haista nyt vittu ja painu helvettiin täältä"


Maailma näyttää tänään hyvin rumalta.
Ilmassa leijuu tuska ja kuolema.
Kaikki mun ympärillä on ankeata ja pimeätä.








Mä oon niin vitun tyhmä kakara.
Tekee jopa itteeni kipeetä katella mun hävytöntä naamaa.....

12 kommenttia:

  1. Voi muru ! <3 voimia ja haleja !

    VastaaPoista
  2. Älä vello itsesäälissä:'<

    VastaaPoista
  3. älä vihaa itteäs, oot ihana nainen, kaikki kääntyy viel hyväks!! voimia ♥

    VastaaPoista
  4. <3 toi miten puhut itsestäs, saa mut tosi surulliseks, koska mikään siitä ei ole totta. toivottavasti asiat selviää mahdollisimman pian.

    VastaaPoista
  5. Et sä ole hirviö. Koita jaksaa. :) <3

    VastaaPoista
  6. voi ei :'( paljon voimia ja tsemppihaleja!!

    VastaaPoista
  7. Voimarutistuksia sinne ihan hirmuisesti. Koita kääntää katse siihen mikä on edessä ja löytää sieltä jotain mihin tarttua, vaikka ihan jotain todella hassua ja pientä. Jatka yrittämistä muru <<3, mikään ei ei kaada sua. Sä voit vähän kompuroida, mutta sä nouset aina ylös koska tolla sun tahdolla pusketaan läpi ihan mistä vaan.
    <3

    VastaaPoista
  8. Älä vihaa ittees, et sä oot mikää hirviö. Koita tarttua johonkin, mistä pitää kii. Voimii sul <3

    VastaaPoista
  9. Voi kunpa sä tajuaisit miten äärettömän kaunis olet!

    VastaaPoista
  10. onko järkee muuttaa yhteen kun jos vaihtuu mielipiteet toisistaan 2 päivän välein....

    VastaaPoista
  11. Haloo?? Riitely on ihan normaalia. Oonko sanobu et mun mielipide vaihtuu 2pv välein? En! Niistä huolimatta RAKASTETAAN TOISIAMME ENEMMÄ KU MITÄÄN MUUTA. ps ollaan jo vuos asuttuki yhessa. Ollaan vaa muuttamas isompaa asuntoon ;)

    VastaaPoista
  12. Ps kiitos kaikille ihanista ja kannudtavista kommenteista ♡♡

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)