maanantai 14. lokakuuta 2013

Hyvät muutokset ja onnistuneet askeleet

Paljon hyvä asioita tapahtunut jotka peittää ahdistuksen ja suuntaa ajatukset muuhun! Me nimittäin saatiin asunto Olarista, tai no ens viikolla mennään tekemään sopparit. Ja muutto on joulukuussa! 


73.5 neliötä. KAKSI VAATEHUONETTA, kaksi makuuhuonetta, olohuone, iso keittiö, ihana kylpyhuone ja PARVEKE. Oon onnelinnen!!!

Kaiken lisäksi me lähdetään nelisteen joulukuussa Amsterdameihin!!


Kaiken tän lisäksi, viime sunnuntaina menin mäkkiin... ahdstuksesta huolimatta, mä söin melkein koko ateria. ja oon erittäin ylpeä itestäni! 



Mä oon niin onnellinen, tää on niin  meiän asunto :---)






Mun ja Katrin makkari :)






Niin ja laittakaapa ASKIIn kysymyksiä nii mä saan räplä puhelinta koooko illan ^^




Ps. Huomenna, mulla ja Katrilla on täynnä yksi kokonainen vuosi.
.Rakkaus.

12 kommenttia:

  1. Vauu, hienolta näyttää! Ihanaa, onnea uudesta kodista ja onnea vuosipäivän johdosta !!!!! <3 <3

    VastaaPoista
  2. Oi miten kaunis asunto! :-) Meillä on vaan 60 neliöö. XD

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että et ole luovuttanut!<3 Mulla ja Oskarilla on 74 neliötä, mutta en ole ihan varma, mihin niitä kaikkia neliöitä tarvitaan. =D Onnea sulle ja Katrille, ootte ihana pari ja toivon, että pysytte yhdessä pitkään! =)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)