perjantai 13. syyskuuta 2013

hoitokokous ja syksyrakkaus.


Mul oli tänään hoitokokous.liittyen DKT-terapian jatkoon.
 Siellä Oli paikalla ryhmän lääkäri.. ja mun terapeutti.
Sain sanottua asioita jotka on painanu mua. Mm mun jaksaminen ollut hieman
Huonoa.. ihan arkirutiinitkin. Ja pienet ahdistavat ruokahetket on palannu :(
Pienistä ahdistavista asioista.
Päätös oli aika yksimielinen; me jatketaan terapiaa niin kauan kuin 
Töiden puitteissa kerkeen ja jaksan.


Ah nam... mun aamupala ompun Prismas ♡
Kello kahen jälkeen...... jes.




Tälläsistä asioista puhuttiin viime kerran ryhmässä.
Otin näinäismuutaman kuvan koska musta noi on tärkeitä
Juttuka ja on ainakin mua auttanu :-)

Keskimäärin mä oon voinu ihan hyvin.
Välillä romahtelen. Välillä en haluis syödä.
Mutten anna tän enään hallita koko mun elämää.
Ja yritän tehä kaikkeni etten valehtelis itselleni tai muille. Ja ottaisin kaiken mahdollisen avun vastaan.





Huomenna juhlitaan Nellin 21v synttäreitä ♡

Hyvää viikonloppua ♡
Ps. Oon aivan rakastanu syksyyn ja syksyn värimaailmaan.
Lämpimät pitkät neuleet ♡

3 kommenttia:

  1. Voimia ♥
    Ja vielä kysymys... oletko ollut koskaan psykoterapiassa? Tiedätkö, mitä siellä tehdään? Nimimerkillä itsellä mahdollisesti vastassa...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: psykoterapia ei paljoa ainakaan mulla ole eronnut psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa puhumisesta. Käytännössä se on siis sitä leffoista tuttua keskustelua, psyka kevyesti ohjaa keskustelua muttei periaatteessa pakota puhumaan mistään. Saat itse päättää mitä puhut. Muutamia jotain harjoitteita ollaan tehty paperille, mm. kuinka ison osan ajatuksista joku asia vie yms. Käytännössä jos oikeasti antaa jotain itsestään siellä keskuteluissa, voi tajuta paljon itsestään. Mulla on ainakin tullut monta ahaa-elämystä terapiassa kun oon oikeesti puhunut ja sitä kautta joutunut miettimään kuttuja.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)