perjantai 6. syyskuuta 2013

elämä on ihanaa.


Mulla on sua kova ikävä.
Siitä on kahden päivän päästä jo puoli vuotta 
kun sä menit koirien taivaaseen.









Pahottelut ettei mulla ollu nyt mitään muita kuvia tarjolla kun omasta pärstästäni...

Viime päivät oon ollu todella räjähdys herkkä.. itkuherkkä ja imin ahdistusta kuin pesusieni vettä.
Mieli on taas vahvempia ja tasaisempi.
Välillä tulee hetkiä jolloin must tuntuu et kaikki kaatuu päälle ja jalat ei enään kantais. Toisaalta oon ilonen että en oo päässy helpolla ja et anoreksia koettelee mua vieläkin.

Eihän se hetkessä poistu. Kuitenkin takana niin monta vuotta ahdistusta. Eihän Roomaakaan rakennettu päivässä.

Pelkään tietysti vajoavani taas. Heikkoina hetkinä kiemurtelen sängyssäni ja itken. "Entäs jos mä oon pian sairaalassa, miksi mä ajattelen näin... miksi mä tunnen itseni masentuneeksi"

Pelästyin todenteolla kun toissa päivänä pitkästä aikaa mulla oli tunne että mun täytyy satuttaa itteeni. Mun oli vaikea olla aloillani ja vaihtaa ajatusta. Mä pelkäsin että mä sorrun taas.

Ihmeen kaupalla tai jollain.. mä selvisin niistäkin tunteista.
Haista vittu, epävakaus... et oo enään tervetullut.



Mun täytyy vain muistaa että tunteet on hetkellisiä eikä ne jää pysyvästi nyt kun mulla on keinoja nujertaa ne.


Kauan odotettu perjantai. Tänään mä voisin vähän juhlistaa viikonloppua ja mennä Espoon Olarin baariin kerta SIELLÄ joku keikkakin on :-D





Varsinainen ryhmä rämy..... :-D



OON JOPA UNOHTANUT KERTOA TEILLE ETTÄ NELLI MUUTTI MEIÄN KANSSA TÄHÄN KAKSIO PURKKIIN :-D ETITÄÄN TÄSTÄ SIT YHES KOLMIOO.
HAPPYHAPPYHAPPY.


Musta on ihanaa hymyillä, musta on ihanaa kun on vielä lämmin, musta on ihanaa että aurinko paistaa.

Musta elämä on IHANAA. 
En tajua enään edes miksi katsoin ennen elämää
tummennettujen lasian takaa.

4 kommenttia:

  1. oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa?

    VastaaPoista
  2. ihana kuulla että edes jollain menee hyvin!! ihana kaunis hymy sulla<3

    VastaaPoista
  3. Oon seurustellu enemmä miesten ku naisten kaa. Et siit voit päätellä :D

    VastaaPoista
  4. Olen iloinen siitä, että näet asiat uudessa valossa. Tsemppiä, kaunis. ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)