torstai 29. elokuuta 2013

tätäkö minä pelkäsin?

Mä luulen, et tääl tarvii vaan rakkautta,
vähän vapautta, positiivist varausta
jonka hajottaa atomeiks miljoonii eri suuntii.

Remember smile ♡
Mä osaan olla jo tyytyväimen mun kehoon. 
Niihinkin kohtiin joihin en koskaan uskonut olevan.
En oo vielä uskoltanut alottaa kunnon liikuntaa.
Haluan olla täysin varma 
ettei se päädy taas pakonomaiseksi.
Haluan urheilla ilosta.

Tästä lähdetään kun saadaan lenkkarit  jalakaan :-)

Tiiättekö sen uuden biisin Milla Rumilta  "Sitä mikä vaan"
Oon rakastunu. Jakaa varmasti mielipiteitä. Mun eka ajatus biisin alkaessa radiosta oli "mikä hitto tää on".

Ps. Huomen aamul noustessa mä aijon hymyilly.. ja hymyilenki;
Uusi päivä ♡


10 kommenttia:

  1. Niin ihana lukea näitä positiivisempiakin postauksia! Kiva kuulla, että oot jo hyväksyny sun kroppaa. Koska oot täydellinen tuollaisena, vaikket itse sitä aina pystyisikään uskomaan. Pakko sanoa myös, että oot ollu ihailtavan rohkea ja sisukas, mitä nyt blogiasi vuosien varrella lueskellut. Se kun mielenterveys pettää, on ehkä paskamaisinta ikinä. Kuitenkin susta voi tulla vielä ihan mitä vaan, pidä se mielessä. Tsemppiä ja monta halausta <3

    VastaaPoista
  2. mäkin olisin tyytyväinen jos omaisin samanlaisen kehon ja asenteen.

    VastaaPoista
  3. Jos mul olis sun kroppa ni ihailisin itteäni tuntikausia peilin edessä joka päivä :) Tosta naamasta puhumattakaan, sä oot KAUNIS !!!!

    VastaaPoista
  4. tee postaus siitä kuin s' tapasit katrin ja teidän rakkaustarinaaa aolis kiva kuulla se <33<3<3< ja kuvii ja toisne hyvii ja huonoi puolii ja kaikkee teistä aah ihanaa rakkautta WORLD NEEDS LOOOOOOOVE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana.vai oliks tää vaa vittuilua XD? VAAAI VAAII? :D

      Mut onhan täällä meistä kuvia ja jossain se "tarinakin" :P

      Poista
    2. Ei ollu vittuilua

      Poista
  5. oot ihana! ja niin kaunis. voi kun itekin voisin hymyillä....

    VastaaPoista
  6. Moi! Mä oon taas alkanu kirjottamaan, et jos kiinnostaa lukea mun ajatuksia :)-elviira
    ps. ihanaa, kun tuntuu että alat voimaan paremmin :)

    VastaaPoista
  7. voi miten kaunis olet!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)