sunnuntai 4. elokuuta 2013

Askel elämään?








Miks me ajatellaan ettei me kelvattais tälläisinä? Omana itsenämme? 

Viime päivinä mä oon yrittänyt kaikin voimin pitää itsestäni,
niin pitkän ajan jälkeen se on tuntunut vaikealta ja todella oudolta.

Ennen musta tuntui että en olisi enään oma itseni ilman syömishäiriötä. Etten olisi enään kukaan. Nyt mä pystyn ajattelemaan että mun ajatuksia hämärtää vanhat ajatukset, syömishäiriö. Että se roikkuu mukanani muttei ole minä tai minua

En tiiä kuinka sanoa miten ihanaa on löytää itsestään hyviä asioita, pahojen sijaan. 

En halua enään roikkua tässä vanhassa. 

Mutta silti ajatus tästä kaikesta pelottaa.

Toisinaan mietin; miksen haluakkaan olla pieni 40kiloinen?

Oon oppinu arvostamaan ja huomaamaan normaalisuuden kauneuden. 
Rinnat, muodot, peppu, reidet.

Mitä jos onkin mahotonta ikinä saavuttaa tavoitettaan? Ja jos saavutat, sekään ei voi olla ikuista jos haluaa elää.
Jossain vaiheessa tulee kuitenkin stoppi?

Joka tapauksessa jossain vaiheessa olet vastakkain totuuden kanssa; "mä en voi jatkaakkaan näin, mä en ole onnellinen vaikka luulin" 

Kyllä mä olen kateellinen heille keistä on tullut pieniä ja siroja.. mutta sehän onkin vain pinta, mitä jos astuisitkin päiväksi hänen saappaisiinsa? Huomaisit kuinka pienet asiat saavat ahdistuksen jylläämään. Kuinka jokaista asiaa on harkittava tarkkaan ja varokkin jos rikot vanhoja tiettyjä kaavoja.

Onko se elämää? Onko se tavottelemisen arvoista?
Mitä mieltä te ootte?


Mä en halua enään olla se joka pelkää mennä kutsuille taikka illallisille lihomisen pelosta. 
Ties monta hyvää hetkeä multa on jäänyt välistä?


Oon miettinyt, miltä kuullostaisi pitkästä aikaa normaali tasainen elämä pienten spontaanisten retkien lisäksi?
Mä pelkään jättää sairauteni, mutta mä tiedän että se on ainut keino olla onnellinen.
Tän kuuden vuoden jälkeen se mahtaa tuntua oudolta kamalalta,
vapauttavalta!?


Mitä jos mä alotan kaiken alusta?
Mulla on jo suhde ja se on mun tyttöystävään.
Ei syömishäiriön tai minkään muun.
Mulla on kaikki tarvittava tässä ja nyt.








XDDDD


Mulla ei oo enään mitään nähtävää syömishäiriöstä,
toisin kuin elämästä.

22 kommenttia:

  1. Tää oli todella kauniisti kirjoitettu blogiteksti. Ja erityisesti toi viimeinen lause pisti mun ajatukset ihan sekaisin, positiivisella tavalla :)

    VastaaPoista
  2. Wooou, way to go girl! Todellakin sulla on suhde sun tyttöystävään ja tietenkin uudet alut on pelottavia, mutta sä pystyt siihen. Sä niin pystyt siihen, kun sä et ole yksin. <3

    VastaaPoista
  3. Vau, ihana teksti ja kuvat :) laittaa itsekin miettimään asioita. Ja oot tosi kaunis juur tollasena.

    VastaaPoista
  4. Hyvä! Just tolla asenteella eteenpäin! :)

    VastaaPoista
  5. <3 tää oli niin totta. ja sai muakin ajattelemaan, vaikken varsinaisesti syömishäiriöinen ookkaan, kiitos.

    VastaaPoista
  6. Muista toi viimenen lause aina jos vähänkään epäröit tai tulee huonompia hetkiä. <3 You can do it!

    VastaaPoista
  7. jumalauta nainen, tää postaus oli ihan täyttä faktaa! täysillä eteenpäin, vaikka huonompiakin päiviä SAA olla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinäkin siellä, keep going <3 pus.

      Poista
  8. aika monet on kateellisia sulle siitä, mitä sulla on... antaisin mitä vaan tyttöystävästä ja ystävistä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä oo kateellinen, ihan turhaan. Pinnalta kaikki näyttää aina hyvältä. Myös minun kengissäni on ollut välillä helvettiä kulkea.

      Mä uskon että sullakin on monia asioita joita et vain nyt näe. Ja jos jotain puuttuu sä varmasti löydät sen ajan kanssa. Trust me. <3

      Poista
  9. Aina kun sh alkaa vainota, muista, että olet NAINEN ja sinua rakastetaan, koska olet upea NAINEN, ja siihen naisen kroppaan kuuluu luonnon mukaan muutakin kuin virtaviivainen muoto - just ne rinnat ja peppu ja reidet.

    Kuulostaa ihan vitun urpolta, mutta katso heikkoina hetkinä drag-showta, jossa miehet toppaa itselleen upeita naisvartaloita ja kantaa ne niin saatanan ylpeinä, että naisena alkaa itse ihmetellä, miksi en ole ylpeä tuollaisista muodoista.

    Tsemppiä! Ihanaa lukea hyvistä ajoista <3

    VastaaPoista
  10. Tosi kauniita ja ihania kuvia :)
    Sulle sopii tuo vaalea tukka!
    Hyvä postaus muutenkin, antoi ajateltavaa.

    VastaaPoista
  11. Sulla on hyvännäköinen kroppa!!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)