keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

liar liar liar

Kiemurtelen sängyssä turhautuneena,
vihaisena ja väsyneenä.

Tunnen itseni terveeksi mutta kaikki on valetta.
Kaikki mitä mä uskottelen itselleni on täyttä paskaa.
Aina välillä havahdun ja huomaan että seison taas vanhoissa kaavoissa. Uskottelen itselleni että vielä muutama kilo pois ja olen onnellinen.

Millo  mä unohdin sen etten koskaan tavoittanut alipainoisena onnea? 
Kaikki on taas yhtä nuoralla tanssimista.

Vielä muutama kilo..
Vielä muutama tuuma..
Vielä muutama sentti...
Vielä......



2 kommenttia:

  1. Mullakin sama tunne: pakko laihtua yms, mutku ei pysty): vaikka haluais kovasti.
    Voimia ♥

    VastaaPoista
  2. Linkitän tän blogin niille, joiden tiedän joskus mua seuranneen. Niille, jotka oli joskus mukana matkassa kun vielä uskalsin kirjoittaa mitä oikeasti halusin. Mulla on nykyään uusi blogi toiseni rinnalla. Et tiedä kuka olen mutta:

    a-satellite-mind.blogspot.fi

    :) hyvää päivän jatkoa!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)