perjantai 28. kesäkuuta 2013

eilisen epävakaita hetkiä

Saattaa triggeroida..lukeminen omalla vastuulla!

















Nämä sekavat olotilat joita välillä koen ovat aina päätyneet itsetuhoiseen käyttäytimeen. Nyt ole  ollut vahvana jo muutaman kuukauden.. enemmänkin. Olen ylpeä.


2012
Vaikka mä eläusin kuinka vaikeita hetkiä.. vaikka mä tuntisin kuinka vaikeita olotiloja. Mun ei silti tarvitse enään ikinä päätyä kuvan mukaiseen lopputulokseen. Mä voin valita.
Muistakaaa tekin voitte valita. 

6 kommenttia:

  1. Mäkin kannan noita arpia mukana, mutta tää on eka kesä melkeenpä ku en edes välitä jos ihmiset ne näkee. Jotenki tuntuu et itteä se häiritsee enemmä, tai omassa silmässä ne näyttää hirveen isoilta..!

    Mut ihanaaa matkaa sulle, koita pitää hauskaa, tai siis pidä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän se menee :/ mutta ne on ja pysyy siinä. Ei voi muutakaan kun jatkaa elämää. ♡ tsemppiä

      Poista
  2. mäkin kannan... eikä kukaan tiedä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♡ voimahali. Kertoisit jollekkin! Myöhemmin niitä ei tarvii enään hävetä!

      Poista
  3. Kertominen kannattaa. Sen jälkeen on paljon helpompi olo, kun ei tarvitse enää salailla saatika peitellä arpia. Ne ei ehkä katoa, mutta niiden kanssa oppii elämään.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)