perjantai 31. toukokuuta 2013

Vittu mikä päivä. Mä olin niin onnellinen töistä lähtiessäni. Ja yhkkiä kaikki räjähtää käsiin. Oon niin vitun vihanen enkä tiiä edes mistä. Tekis nieli teh ihan mitä tahansa tyhmää ja harkitsematonta. Leikkaa mun "kaunis" juhlamekko paskaksi ja polttaa hoitsulakki.

Vittu mä en kestä mylvimistä tässä "mä oon nii paska yhyy viilsviils" mut niin se vaan on. Helvetin tyhmä oon. Viisaudella mua ei ainakaan oo pilattu. 

Kaikki tuntuu pahalta enkä haluis edes herätä huomenna vetämään hymyy pyllyyn kaikkien edessä. Tää on vaa just niit hetkii jois tuntuu et ongelmat on nii isona keränä et hankala löytää päätä ja jättäis mieluiten kaiken vaan lojuu.

Sentään mä valmistuin.. ehkä voisin olla ilonen edes siitä 





Oon vaan nii marttyyri paska et ltkgkgkgkfldldnfödässö

Anteeks oon ilonpilaaja! Onnee kaikille valmistuville :)


Vitun epävakaapää

5 kommenttia:

  1. Tää on vaa just niit hetkii jois tuntuu et ongelmat on nii isona keränä et hankala löytää päätä ja jättäis mieluiten kaiken vaan lojuu.

    Erittäin tuttu tunne. En osaa sanoa muuta kuin että kovasti tsemppiä <3

    PS. Onnea valmistumisesta! Saat todellakin olla ylpeä itsestäsi. :)

    VastaaPoista
  2. Heeeei, valmistuminen on iloinen asia, koita fiilistellä sitä edes hetken verran ja jättää kaikki muu paska sen varjoon. Jos ei tee mieli hymyillä valmistujaisissa, niin älä sitä muiden vuoksi tee, sun juhlahan se on, mutta kouluista saa sen verran harvoin todistuksia, että sitä kannattaa kuitenkin yrittää juhlistaa. Onnea :)

    VastaaPoista
  3. Näin sut eilen ostarilla, olit tosi ilonen,hymyilin sulle ja hymyilit takasin, meinasin tulla sanoo hei mutta enhä mä sit uskaltanu :)

    Onneks olkoo valmistumisesta! Ehkä tää päivä on sitte parempi!

    VastaaPoista
  4. Sen jälkee kaikki meni pielee :( mut nyt kaikki hyvin! Apua en muista nyt ihan 100prossasesti. Lisääppä mut faceen ;) tai laita sun nimi jolla löydän tähän (EN JULKASE)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)