lauantai 18. toukokuuta 2013

suru asuu sinussa

Valonpisarat häikäsee mun silmiin.
Mun on helppo olla. Niin yksinkertasta.. kaikki.
Mä kävelen merenreunalla ja tuijotan pohjaa. Meri kantaa mut. Kevyesti.. ei raskaita ajatuksia ei kipua.. ei tuskaa.
Yksi pieni ehjä ihminen. 
Monta suurta unelmaa.
Katse kuin viattomalla pienellä lapsella ilman pettymyksiä.

.... ja mä herään ra'otan varovasti mun silmiä auki ja tajuan että tässä mä taas oon. Samojen ajatusten.. painajaisten kanssa.
Taas yksi uusi päivä. Yksi uusi ikuinen sama päivä. 
Taistele ittes ylös.. haahuile ympärin asuntoa.
Mitäs söisin... aamupalaa.. mitä. Jugurttia, leipää, vaiko vaan kahvia.
Vittu helvetti paska.. en minä tiedä.
MÄ EN HALUA MITÄÄN.
Romahdus.

Heipat,
Ulos asunnosta,
Lähde  laahustamaan töihin,
Ennen oven avaamista hymy kasvoille.

No nyt mä kelpaan kaikille.

Mä oon väsynyt.. eiii,
Mä oon masentunut, loppu..
Itkuinen kärttynen ämmä.


Surkea.
Mä oon nii väsyny miettii mitä mä teen ja kuka mä oon.
Mä en voi elää ilman että mä tiedän.
Entä jos mä oon vaan joku.. joku hirviö.


Mä en jaksa



12 kommenttia:

  1. voi ei ): voimahalaus sulle muru ♥

    VastaaPoista
  2. Kommentoin jo toiseen blogiin, mutta sinä kaunis nainen ei, en tahdo lukea näitä masentavia postauksia. Toivoisin, että voisit ymmärtää, että sairaus ei sinua selätä. Mitkään maailman ongelmat ei saisi sinua masentaa. Sinä olet kaunis, sinä olet tärkeä. Sinä määräät sen miten elämäsi menee. Kaikki on sinusta kiinni rakas, älä ole surullinen :( <3

    VastaaPoista
  3. todella paljon voimia ja iso halaus pikkuinen <3

    VastaaPoista
  4. voimahalaus<3

    //diamondd-diary.blogspot.com//

    VastaaPoista
  5. Et sinä ole mikään hirviö: olet ihana, rakas, suloinen ihminen, joka on joutunut kokemaan liian paljon kaikkea raskaska. Tuhat halausta<3

    VastaaPoista
  6. Ei ehkä liity aiheeseen, tuli vaan mieleen tällänen.
    Ootko saanut anoreksian diagnoosin? Sun bmi ei kai ole kovin huono ollut? Vai oonko väärässä :)
    t. Milla

    VastaaPoista
  7. Mulla on diagnoosina anoreksia bulimisin oirein. Ja siis anorekasia ei välttämättä vaadi todella pientä bmitä vaan jos lyhyessä ajassa painostasi katoaa 15prosenttia. En muista tarkalleen miten se meni. Mutta ei oo anoreksia diagnoosina :) alimmat mitat on ollu 158/43 eli ei mitään ihmeempii. Tosi laihduin tuohon 56kilosta niin siinäkin voi olla osuutta diagnoosiin! Nyt en tiiä mikä mul ees on. Tosta ne vielä puhuu mut välil mietin onkoha mulla edes mikään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vastauksestasi! :)
      milla

      Poista
  8. Mieti kuinka kaunis sinä olet. Mieti, kuinka hyvä ihminen olet. Toista sinunlaista ei ole, koko maailmassa.

    VastaaPoista
  9. En voinut kuvitella että sulla on noin rankkaa :( olet niin ihana ja kaunis <3 paljon haleja sulle <3 !!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)