tiistai 14. toukokuuta 2013

minä tykkään minä vihaan.. minä olen.. minä en ole...







Minä tykkään:

Tyttöystävästäni
Huumoristani
Sinisestä taivaasta
Koiristani
Ystävistäni
Juhlimisesta
Laihtumisesta/kiinteytymisestä.. :(
Muistoista
Pienistä ihanista hetkistä
Hellyydestä
Rajuudesta
Lämmöstä
Suloisista tytöistä
Tisseistä :D
Pepuista :D
Salaisuuksista
Luottamuksesta
Shoppailusta
Keski-Suomesta
Hevosista
Hiekkarannoista
Auttamisesta ja auttavista ihmisistä
Hymyjen vaihdoista
Kirkkaan sinisistä ja vihreistä silmistä
Varpaista :'D
Hieronnasta
Haleista
Ja kaikista muista pienistä eleistä ja rakkaudesta ♡

Minä vihaan:

Valheita
Tyhjiä lupauksia
Kylmyyttä
Itsekeskeisyyttä
Kiusaajia
Syömishäiriötä
Ajattelemattomisia ihmisiä
Maailmaa osittain
Itseäni hetkittäin
Pahuutta
Poissaolevaa tunnetta
Mitättömyyden tunnetta
Tyhjyyttä
Vajoamista
Kieltoja
Turvattomuutta
Välinpitämättömyyttä
Omaa heikkouttani
....

Minä olen:

Hullu
Hauska
Liian äänekäs
Välittävä
Rakastava
Hellä
Raju
Ällöttävä
Estoton
Epävakaa
Masentunut
Onnellinen
Onneton
Iloinen ja surullinen
Mysteeri
herkkä
Tekopyhä
Valehtelija välillä
Vilpitön
Luotettava
Liian nuori.. liian vanha
Kaikkea sekaisin ja kaikkia edellisiä yhtä aikaa





Minä en ole:

Surkea
Epäonnistunut
Saamaton
Inhottava
Lihava
Pettäjä
huono
(Huhu olipas vaikeata)

 
Unihiekkaa silmissä : (



Millaisena te pidätte minua lukemanne perusteella?

haastan muutkin bloggaajat tekemään tämän saman (varsinkin te joilla on alhainen itsetunto.)Muistakaa miettiä positiivisiakin asioita ♡

4 kommenttia:

  1. Pidän sua lukemani perusteella kilttinä, muut huomioonottavana, kauniina, pienenä, luotettavana, hauskana ja huumorintajuisena. :)

    VastaaPoista
  2. Sä olet tollanen pikkunen pirtee ihanuus, jonka pitäis oikeasti uskoa se että sät et ole surkea saamaton tai epäonnistunut tai mitään muutakaan :>

    VastaaPoista
  3. Hei, olen vasta muutaman viikon seurannut blogiasi ja lukenut kirjoituksiasi ja ensivaikutelmani on seuraavanlainen. Tässä viisi ensiksi mieleenitullutta asiaa: rohkea, ajattelevainen, vilpitön, rakastava ja taistelija.

    Lisäksi haluan kertoa, että olen elämässäni ollut hyvin hukassa itseni ja ajatusteni kanssa, ja nyt kun olen lukenut blogiasi, aloin lukemaan enemmän epävakaasta persoonallisuushäiriöstä ja tuntuu kuin se antaisi minulle jonkun suunnan ymmärtää tilaani. Olen jäänyt nuoruudessani ilman apua ja pitkään luulin, että elämäni tulee olemaan aina täynnä tuskaa, tyhjyyttä, epätoivoa, epäluuloja, bulimiaa, mielialan heittelyitä, raivoa jne. mutta nyt näen jotain valoa. Olet antanut minulle toivon ja rohkeuden. Ensimmäistä kertaa uskallan ajatella että minua uskotaan ja voin saada apua.

    Kiitos kun olet avoimesti ja rohkeasti kertonut ajatuksistasi ja tunteista, olet avannut elämäsi tuntemattomille. Kunnioitan sinun kaltaisia ihmisiä.

    Toivon sinulle aurinkoa ja valoa kevääseen.

    VastaaPoista
  4. Sanoisin, että olet huumorintajuinen, estetiikasta nauttiva ja sydämellinen ihminen. Mielestäni olet muut huomioon ottava, mutta voisit oppia vielä enemmän sitä, että osaisit nähdä hyvät puolet itsestäsi.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)