perjantai 17. toukokuuta 2013

hyvää viikonloppua :)

16 kommenttia:

  1. tunnetko oikeesti olevas jotenkin lihava ? oot niin laiha.. tuntuu pahalta katsoa sun kuviasi :c
    tsemppiä ja haleja !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kyllä tunnen ja älyttömän paljon :'( en mä oo laiha.

      Poista
    2. Ei oo kyllä laihaa nähnytkään, ihan normaalilta näyttää.

      Poista
    3. En tiiä voiko tätä edes normaaliks kutsua...

      Poista
  2. Voi että olet kaunis! Olen pitkään lukenut blogiasi ja joka kerta kadehdin sun ihania silmiä! Olen itsekin sh-sairastava/parantuva/sairastava/parantuva jne. mutta sun blogi toimii mulle jonkinlaisena henkireikänä, koska olet aina yhtä kaunis ja saa mut katsomaan itseäni peilistä eri tavalla. kiitos kirjoituksistasi ja kuvistasi. Toivottavasti kesä tuo tullessaan sinulle paljon iloisia päiviä!
    <3 : Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva voi kiitos tajuttoman ihanasta kommentistas. Paljon voimia <3

      Poista
  3. Sinä ja noora ootte niin nättejä molemmat! :) <3

    VastaaPoista
  4. Oon ihan rakastunut tuohon viimeiseen kuvaan. Voi kun saisitte hymyillä noin jokaisena elämänne päivänä - kauniit <3

    VastaaPoista
  5. Onkohan viisasta tavata tota Nooraa, kun se on noin pahana? Saat huonoja vaikutteita siltä. Suotta yrität tuhota itsesi. Olet nuori, hoikka ja nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän sun huolen, mutta empä mä hylkää kaveria. Uskon Nooraan ja hän onnistuu kyllä tervehtymään. Ei me yhdessä sairasteta. Voin kertoo et tuona iltana juotiin drinksuja ja käytiin siwasta hakemas herkkuja :-)

      Kiitos kehuista !

      Poista
    2. Ihana kuulla, että pystyitte herkuttelemaan yhdessä. <3 Kunhan ette lähde jotenkin kilpailemaan keskenänne. Tarpeeksi vaikeaa sulla muutenkin. Kaikkea hyvää sinulle toivon.

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)