torstai 16. toukokuuta 2013

haluaisin olla sokea....


Yrittäessäni lukea puhelimesta viestiä ruutuun heijastuu vain kaksoisleukani.. bussissa kyyneliä on niin vaikea niellä.
Meinaan läkähtyä kuumuuteen ja riisun hupparin, mä en voinut sietää näkemääni. Peilit.. peilejä on joka ikisen kulman takana. Pidättelen töissä itkua ja jään tuijottamaan itseäni. Reidet... lantio.. vie vain pari sekuntia kun olen saanut itseltäni vetästyä maton alta. 
Viime päivinä oon tuijottanut rintojani... voisinkin olla iloinen näistä isoista läskipalleroista. Mutta en...lähinnä mua kuvottaa.. 
Kaikkia naurattaa kun käytän 75F liivejä...  kyllä F. 
(Kyllä myös menee DD ja E, parhaiten F.

Yhdistän sen heti sanaan LÄSKI.koska en keksi muutakaan järkevää selitystä tällr kasvulle. Viime lokakuussa mulla oli vielä 75C. Ja sillon en mahtunut yhtiin farkkuihin joihin nyt mahdun?! 

Mä en vaan pysty näkemään itsessäni mitään kaunista.
Kaikki nämä ristiriitaiset ajatukset..
Enkä tiedä minne mennä taikka mitä tehdä.
Oon varmaan isompi ku koskaan ennen..
ISO
ISO
ISO
...



15 kommenttia:

  1. voi pieni, sä et ole mikään ISO !! et todellakaan ole! yritä uskoa se! :)

    //diamondd-diary.blogspot.com//

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaan tajuttoman vaikea uskoa kun silmät ja mieli huutaa toista :/

      Poista
  2. Jos oot alkanut syömään paremmin kuin ennen, niin voi olla että hormonitoiminta on lähteny takas käyntiin / parantunut, niin oisko sen takia rinnat kasvanu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm.. itseasiassa melko samaa on offia mitä se elokuustakin on ollu. Eli ei siitä :(

      Poista
  3. Tiedät itsekin reisiesi olevan kapein kohta kropassasi, siihen malliin niitä aina kuvaatkin. Voisiko olla että tuolla omien reisiesi haukkumisella kalasteletkin vakuutteluita ja ihailua siitä, miten kapeat reitesi ovat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäpä jos rakas anonyymi asia onkin niin, että ssecret on pitäny/pitää reisiä sellaisena mittarikohtana kropassa josta itse tarkkailee omaa painoa, oloa ja kokoa? Itsellä ainakin on maha sellainen kohta (ja sormet) joita sitten useimmiten sairauden ollessaan pahimmillaan kuvasin ja tarkkailin hullun vimmalla... Voisiko olla että tällä kommentoinnilla kalastelet provosointia ja voimakkaita reaktioita? ;)
      -K

      Poista
    2. Kapein kohta on ranteet jos tolla tavalla mietitään. Ei oiskaa kauhee normaalii jos maha ois kapeempi ku reisi. Ja mua suorastaan alko oksettamaan sanat "Voisiko olla että tuolla omien reisiesi haukkumisella kalasteletkin vakuutteluita ja ihailua siitä, miten kapeat reitesi ovat?"Voin kertoa että ei ole. Tää on paikka jossa voin ilmasta tunteeni. Saan kyllä kehuja tyttöystävältäni ihan tarpeeksi jos niitä haluan. Ei tarvii tänne sen takia kyllä tulla. Mulla tosiaan on todella paha olo kropassani.

      Poista
  4. Sä et TODELLAKAAN ole iso. Kumpa näkisit sen itekkin :( Haleja ♥

    VastaaPoista
  5. Kapein kohta on ranteet jos tolla tavalla mietitään. Ei oiskaa kauhee normaalii jos maha ois kapeempi ku reisi. Ja mua suorastaan alko oksettamaan sanat

    "Voisiko olla että tuolla omien reisiesi haukkumisella kalasteletkin vakuutteluita ja ihailua siitä, miten kapeat reitesi ovat?"

    Voin kertoa että ei ole. Tää on paikka jossa voin ilmasta tunteeni. Saan kyllä kehuja tyttöystävältäni ihan tarpeeksi jos niitä haluan. Ei tarvii tänne sen takia kyllä tulla. Mulla tosiaan on todella paha olo kropassani.

    VastaaPoista
  6. Voi hönö ! Et sinä ole iso ♥ ja tissithän on mahtava juttu! Mulla ei niitä ees ole olin sitte läski tai laiha :(

    VastaaPoista
  7. Höpö höpö! Kyllä naisella tissit pitää olla, moni on sulle varmasti kateellinen niistä(Köhminä..)! Sulla on upee kroppa. Hali ♥

    VastaaPoista
  8. Kuppikoko voi ihan hyvin muuttua vielä siinä parikymppisenä! Olen kuullut moisesta aiemminkin, käsittääkseni joku hormonitoiminnan tasaantumiseen tai vastaavaan liittyvä juttu. Eli ei se ole välttämättä mikään merkki lihomisesta, varsinkin jos pienemmät farkut menee päälle :)

    VastaaPoista
  9. Muuta elämäsi paremmaksi. U can do it honey:)<3

    VastaaPoista
  10. Ole vahva.. älä luovuta... Uskon sinun selviävän♥

    VastaaPoista
  11. Parikymppisenä hormonitoiminta ja aineenvaihdunta tosiaan tasaantuu, tosi nopeasti ja se on tosi outoa! Mulle tuli yhtäkkiä ihan ihme muutoksia kroppaan ku täytin 20, esim. nesteet poistu kehosta (olin tosi turvoksissa yhessä vaiheessa) jne. Tuntu että murrosikä oli niinku siinä! Ehkä sulla sama juttu, älä huoli, vaik isotissisenä ihmisenä ymmärränkin tuskasi:D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)