maanantai 22. huhtikuuta 2013

Nuku rauhassa, pieni enkeli.

Mulla on kamala olo. Avuton olo. Mä luulin et pystyin tekemään jotain mutten mä voinut. 

Näin Jaymienbiin postauksen melkein heti kun hän sen julkaisi..
menin paniikkiin ja soitin hätäkeskukseen. Luin hänen kirjoituksen ja vaadin heitä menemään heti paikalle.
Myöhemmin poliisi soitti mulle ettei varmaan oo mitään hätää, tyttöä ei näkynyt asemalla. 

Mä huokasin helpotuksesta. Ehkä hän muutti mielen?
.......
Nyt kun mulle selvis totuus mä en voi muutakun itkeä ja tuijottaa koneen ruutua. 16-vuotias KAUNIS, LAHJAKAS TYTTÖ. On kuollut,
koska ei jaksanut enään.

Mä oon niiin vihanen ettet sä saanut apua vaikka kuinka yritit. 

Kumpa mä olisin voinut tehdä enemmän.
Rukoilen että sulla on nyt hyvä olla.
Voi pieni.



Sä luulit ettet ollut kaunis taikka laiha.
Usko pois vaan, sä olit täydellinen.
Täydellinen...

rip









Mä hukun tyhjiin ajatuksiin jotka ei johda mihinkään.
Mä vajoan tähän pelkoon mikä ei poistu millään.
Mä yritän muttei sekään riitä.

Mä en tunnista enään itseäni siitä. Mä en ole se joka sekoaa, satuttaa, haluaa pois. Mä en halua olla se. Mä en halua olla taakka muille, mä en halua että joka päivä mun puolesta pelätään.
Mä en halua.... mä en halua.

29 kommenttia:

  1. suvi tulee olemaan aina muistossa ♥
    meidän pikku enkeli..

    VastaaPoista
  2. Voi meidän pientä enkeliä :( <3

    Niin pitkään olin seurannut tytön kamppailua. Surullinen tarina sai surullisen päätöksen. Itku tuli.

    Lepää rauhassa Suvi<3

    VastaaPoista
  3. mä teen parhaani, sinnittele sinäkin vaikka voimat onkin lopussa... <3 voimia

    VastaaPoista
  4. "Ethän pelkää pimeää, siel on monta kynttilää.
    Nuku vain jos väsyttää, vielä valvon vierelläs"

    Omistan tän sulle, koska uskon sun tarvitsevan tätä eniten tällä hetkellä.
    Älä pelkää, sä teit kaikkesi. Yritä rakas pärjätä<3

    VastaaPoista
  5. Siis mitä?!? Onko Suvi kuollu? Ei kai, ei kai?!
    Onko se varmaa?
    Voi ei voi ei..

    Ei.

    VastaaPoista
  6. Kamalaa, saako kysyä kuoliko hän junan alle sitten kuitenkin?
    Uskon että on paremmassa paikassa nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/231790-ihminen-jai-junan-alle-jarvenpaan-aseman-kohdalla

      RIP.

      Poista
  7. Sulle olis haaste mun blogissa :)

    http://joskus-onnellinen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Eikä ;;___;; En osaa sanoa mitään... Mistä sait selville että Jaymieb on kuollut? Mä niin toivoin että se sähköhoito ois parantanut hänen oloa... Voimia! ♥

    VastaaPoista
  9. Älä pelkää. Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, minun rakkauteni sinuun ei järky. Minä olen sinut lunastanut, minä olen sinut nimeltä kutsunut. Sinä olet minun. Näin sanoo Herra.

    Voimme luottavaisin mielin antaa hänet kaikkivaltiaan Jumalan käsiin ja luottaa Jumalan lupauksees, ettei hän murtunatta ja uupunutta ihmistä hylkää.

    "Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen." Matt. 5:4

    Voimia sinullekkin ja kaikkille läheisille ja ystäville. Ja muistakaa se, että hän on nyt siellä, missä ei enää ole murhatta, itkua ja kipua. Vain rakkautta ja onnea.

    VastaaPoista
  10. Voi rakas, sinä teit enemmän kuin moni muu olisi koskaan tehnyt. Valitettavasti me vaan ei voida pompata ruudun läpi ja pelastaa jokaista.
    Voimia!❤

    VastaaPoista
  11. tunsin myös suvin & pidin ihan älyttömästi ♥ upee tyttö joka lepää nyt taivaassa. voimia !

    VastaaPoista
  12. https://www.facebook.com/girlbehindsmiles

    Facessa on muistosivut :,(

    VastaaPoista
  13. apua oikeesti, itku tuli kun luin sen postauksen;(( kauheesti voimia sulle<3!! toivottavasti suvilla on parempi olla siellä missä ikinä onkaan<3;(

    VastaaPoista
  14. Vastaukset
    1. Siinä alkaa tuntea ihmeen hyvin kun täällä blogissa alkaa seuraamaan toisen elämää. Kommentoi ja puhuu. On toisen tukena.

      Ja sekin kun pystyy samaistumaan ihmiseen niin paljon.

      Sillä ei oo väliö oonko mä nähny sen kans ohi mennen 100 kertaa vai seurannu sen elämää ja jutelle henkilökohtasista asioista.

      Mitä sä niiku haet sun kommentilla?
      Tarkotatsä etten sais tuntea huonoa oloa tai ikävää.. surua?

      Vai ymmärsinks mä nyt ihan väärin?

      Poista
    2. Mä en tarkota mitään pahaa tällä, mutta sanompahan vaan että tää on melko tekopyhää ja varsinkin se facebook ryhmä meitä, Suvin oikeasti parhaita kavereita kohtaan...

      Poista
    3. Mä en tarkota mitään pahaa tällä, mutta sanompahan vaan että tää on melko tekopyhää ja varsinkin se facebook ryhmä meitä, Suvin oikeasti parhaita kavereita kohtaan...

      Poista
    4. Aika kohtuutonta sun suusta. Et tarkota mtn pahaa mutta haukut tekopyhäksi??

      Tässä ei oo mtn tekopyhää. Kai suvia saa kaivata hänen blogiYSTÄVÄNSÄKKIN???

      Uskomatonta.. aiheutit mulle pahan mielen.

      Mun ei tarvii nähä ijmistä 100 kertaa jotta se ois mulle tärkeä. Jokainen täällä on tärkeä ja mä koin sen oikein tehdä suville muistopostauksen....

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)