torstai 11. huhtikuuta 2013

naurettava





Mä en ihmettele jos mä jään pian yksin.
Mä oon taas päivässä kerännyt itseni täyteen suunnatonta itsevihaa. Inhoa. 


Mä en vaan voi enää kattoo itteeni mistään.
Se mitä mä näen saa mut sekasin.
Jopa miettimään kaikkea mitä en enään ikinä ikinä olis halunnut miettiä. Näinkö pitkälle tässä ajassa olen päässyt..  "syvälle pimeyteen".

Mä oon paska ystävä. Paska tyttöystävä. paska ihminen.
Kaikki pienikin voima säästyy itsevihaan ja ahdistaviin hetkiin.



11 kommenttia:

  1. paljon voimia ja jaksamisia sulle :( ♥ tän blogin perusteella oot ainakin tosi ihanan olonen ihminen.

    VastaaPoista
  2. ... :( Haleja ♥ SÄ OOT HYVÄ IHMINEN. Usko mua :)

    VastaaPoista
  3. Voimia sulle pikkunen <3 sä oot pieni mut sisukas tyttö, sä selviit täst kaikesta - ajan ja tuen kanssa <3

    Pihla

    VastaaPoista
  4. Voimahali <3 Sä olet ihana ihminen, äläkä yritä edes uskoa muuta. Jooko? Näiden juttjen kanssa eläessä välillä dippaa pakosti pimeyteen, mutta se aika, jonka siellä viettää lyhenee aina. Sä olet päässyt pitkälle, sä olet kasvanut ihmisenä ja kasvat joka päivä; sä olet se joka hankki palkallisen harjoittelun, vaikkei koulussa uskottukaan, että se on mahdollista. Paskat ihmiset ei tee sellaista, tiedäppäs se niih :). Mä hymyilen sulle ja toivon että ees pieni muru siitä tarttuis.

    <3<3

    VastaaPoista
  5. voimahaleja <3 oot ihana pieni tyttönen <3

    VastaaPoista
  6. Voi kumpa voisin auttaa sua jotenkin :-( Oot oikeesti ihana, etkä mikään paska ihminen. Älä usko niitä ääniä sun päässä. Ihan totta, vaiken sua tunne irl niin vaikutat niin ihanalta tytsyltä ja mietin usein että mitä sulle kuuluu. Puhu sun olostas jollekin läheiselle tai jotain, älä jää noiden ajatusten kanssa yksin, ethän kiltti? :( Nyt on vaan huonompi kausi, sä voitat ton paskan vielä, mä tiedän sen, sä oot vahva! Suurensuuri voimahalaus muru ♥

    VastaaPoista
  7. laita kuvaa vartalosta!

    VastaaPoista
  8. Haluaisin osata sanoa jotain. Kun tuo kaikki kuulostaa liian tutulta ja omakohtaiselta.
    Älä jää yksin, kerro tärkeille ihmisille mitä sun mielessä pyörii. Anna niiden kantaa.

    VastaaPoista
  9. Nää ajatukset on mullekkin aivan liian tuttuja :( koita jaksella.. välillä epätoivo (tai noh.. aika usein) ottaa musta vallan, oon vähällä luovuttaa mutta en tiedä mistä saan aina kaivettua sen pienen pienen toivonrippeen mikä saa jaksamaan taas pari päivää eteenpäin ja mä odotan sitä ja toivon sitä että joku kaunis päivä tää vaan oikeesti loppuu. oot rakas <3

    VastaaPoista
  10. Sää oot ihan paras ystävä! <3 -N

    VastaaPoista
  11. voimia hirveesti. kuten yks mun entinen hoitaja sano, ota riski ja rakastu parantumiseen. mä ainaki otin ja kyllähän se kannatti. :-)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)