tiistai 16. huhtikuuta 2013

Kroppa (kuvapäivitystä) ja postausideoita?

Heippa kaikille. Osa oli toivonut joitakin kroppa kuvia(pahottelut niille jotka ei haluu nähdä). Meinasin eka ottaa mitat ja vatsakuvat yms. Mutten koe että oon siihen valmis...vielä. En vaan halua kohdata sitä häpeää täällä. Ehkä mä muutaman viikon päästä kehtaan.











2 vuotta vanhat arvet. Kun suomi voitti jääkiekossa kultaa. 2011 kesällä.
Miksi? Siihen mulla ei oo vastausta, mutta nämä jäljet pysäytti  mut. Ei ne pahat ole. Tikkaamaan ei päässyt koska olin nukkunu 10 tuntia haavat auki sänky veressä. Terapeutille lopulta uskolsin myöntää. Ja ei oikeen ollu muuta tehtävissä kuin teippaus. Kamalat raatelu jälljet siihen sitten jäi. Kaduttaako? KADUTTAA. Häiritsee työtäni, arkeani. Pitkähihainen päällä... aina. Seuraavana kesänä aijon uskoltautua pitämään toppia päällä ja olla välittämättä, koska en voi enään peruuttaa tapahtumaa. Plastiikka kirurgia on kyllä käynyt mielessä.



Mun päivän piristys :) Käytiin Katrin ja Paavon kanssa ottamassa remediumissa Paavolle toinen penturokote. Törmättiin siellä sitten toiseen maailman suloseen koiranpentuun josta paavo innostu ^^
Mun ylläriksi koiran omistajana oleva tyttö kertoi mulle että lukee mun blogia. Olihan se mukava yllätys ja kiva kun sanoit :-) TERKUT SINNE !! 

Nyt painun auttamaan Nelliä väsäämään kotitekoista sushia, nam : )


Mukavaa viikon jatkoa teille! Toivottavasti voitte hyvin?

ps. Onko tullut kellään mieleen mitään postaus ideoita? NIMITTÄIN PIAN ON 700 lukijan raja rikki, oon sanaton! mm. En oo vielä tehnyt postausta sairastumisestani ystävän/ystävien silmin. ja musta ois mukava kuulla mitä mun parhaat kaverit sillon ajattelija ajattelee nyt yms. Siitä on joskus puhuttu muttei paljoa.

16 kommenttia:

  1. Toi sun idea että sairaus ystävien silmin ois tosi kiinnostavaa kuulla! Ainakin mua kiinnostais kuulla sen ystävän kertomus, joka pelasti sut kun yritit itsemurhaa, ja jonkun vähän kaukaisemman ystävän joka ei ole niin läheltä seurannut sairauttasi ja puuttunut siihen, mutta silti tietää.

    VastaaPoista
  2. sulla on jokaisen oikeasti jokaisen naisen ja miehen unelmakroppa. herranjestas kun ootkin kaunis . vastaa mulle kiltti, mikset usko sitä itse?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on pilkahduksia jolloin uskon olevani suht hyvä ja nätti. Mutta nää negatiiviset ajatukset vaan ottaa valtaa niin paljon :(
      Kiitos murunen <3

      Poista
  3. UNELMAKROPPA USKO TAI ÄLÄ. Oon kateellinen. :( Haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Ite oon käyttäny semmost oil juttuu joka auttaa arpii, ehk vähä on haalistunu sil mut ei oikeestaa paljo. Se on jännä miten ne arvet näkyy välil tosi helposti ja joskus ei taas ollenkaa ? vaikuttaakoha verenkierto jotenki. Itel toi sama ku kesäsinki pitää pitkähihast päällä, nyt en kyl ala. Samapa se mitä ihmiset ajattelee, tuntemattomat, hyvä arvostella jos ei tiedä taustoja..! Eli nyt ei pitkähihastelukesää meillä :)

    Sun kropassas ei oo mitään vikaa!! Oot kaunis nuori nainen! Ihanaa loppu viikkoa sulle ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki oon käyttäny kyseistä tuotetta :) kiitos kommentista <3

      Poista
  5. Arvistas sanon sen verran, et ittelläniki löytyy niit kiitettävä määrä. Kyllähän jokainen katuu niit arpii, mut niitten kans täytyy vaan elää. Ite meen sillä linjalla, et jos esim kesällä haluun kulkee ilman pitkähihasta, ni antakoot ihmisten kattoo mun kättä ja niit arpii. Ei mua pahemmin kiinnosta, koska ne kertoo mitä oon kokenut.

    Tsemppii! <3

    VastaaPoista
  6. Mun oli pakko tulla kommentoimaan, että olet täydellinen just tommosena♥! Voi kunpa vain arvet saisi pois, mutta ne vain ovat pysyviä muistoja huonoista ajoista ja niiden kanssa on pakko oppia elämään. Mä en itse henkilökohtaisesti kadu mitään niin paljon kuin arpia käsissä ja jaloissa enkä vieläkään pysty antamaan anteeksi itselleni. Mutta, heleja sinulle C:
    ♥:Venla
    http://youcanbepartofmyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Saako kysyä paljonko painat tällä hetkellä? :) Ja tämä ei todellakaan ole sitten mikään syyllistävä tms. kommentti! :) Ihan hyvällä kysyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti tiedä :( oon vaa yrittäny lukee mun kroppaa vaatteiden perusteella. En vaan uskolla kattoo niit lukemii. Mutta aijon kyllä mennä punnitsemaan vielä itteni. Vaati se mitä vaati :)

      Poista
  8. Itselläkin 5 viilto arpea kädessä. Oon ajatellut, että jossain vaiheessa kävisin laaserisssa. Laaser (fraktionaalinen CO2-laser) joka jäy esim. viiltoarpien hoitoon, niin 5x5 cm alueelle maksas n. 330-420e krt riippuen syyvyydestä. Tosin välttämättä tuollakaan ei arvet häviä, mutta pitäisi ainakin lyhentyä, kaventua ja värieron tasoittua. Vaikka onkin suht arvokasta, niin itteä nuo arvet vituttavat sen verran, että aijon tuossa käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon itekki kuullu tosta. Kävin itseasiassa ilmasel käynnil ja mulle toi laser ei sovi. Ainakin toi isompi arpi pitäis leikkaa :((

      Poista
    2. Onko siulla minkä levynen se isoin arpi?

      Poista
  9. Moi! Kiitos terkuista :) Oli kiva nähdä teijät ja ihana Paavo siellä Remediumissa.
    Olin tosiaan äitini kanssa siinä niin ei viitsinyt kauheasti puhua.

    Mullakin on epävakaan ja vaikean masennuksen diagnoosi ja samanlaiset arvet kun sulla. Samaistun niin moniin asioihin joita olet täällä rohkeasti omana itsenäsi jakanut. Mulla noi arvet on vieläkin arka paikka mutta olen silti pakottanut itteni käyttämään lyhyt hihasia paitoja. Jos se jotain haittaa, niin se on niiden oma ongelma. Arvet ei ole vain huonoja muistoja, vaan kertoo että sä oot selvinnyt!

    <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)