lauantai 20. huhtikuuta 2013

---

Mun mieliala on ku vuoristorata.  Josta loppuu raiteet ja vaunu tippuu alas 100metriä ja kaikki menee pirskaleiks.

Oon kuitenkin tänään onnistunu pienesti. Vaikka kello on jo kaksi sainn syötyä spaghettia ja jauhelihaa jotka tein itse lapsille ja mulle.
Enkä mä mennyt oksentamaan. Kerrankin jokin asia menee "oikein".




Ehkä tää tästä vielä lähtee. Ootan ainakin kovasti Marikan (entisen fun light-blogin)-Pitäjän synttäreitä, puss !  Kyllä mä jaksan tsempata, mun on pakko jaksaa.





EDIT//  Mä oon itkeny tänään silmät päästä. Liian henkilökohtaisia asioita etten voi täällä oikeen sanoa.
Oon vaan niin väsynyt. Mä haluisin vaan jäädä maahan makaamaan ja rukoilla et tää kaikki ois ohi.



7 kommenttia:

  1. Aaaa ihanan väriset noi sun hiukset!!! Tollaset haluisin mut en koskaa jaksais ylläpitää punast tukkaa, oon sen verran laiska et nytki nää ruskeet on about 5cm blondityvikasvu ja kaljult näyttää kuvissa :DDD !

    Mut ihanaa, pienikin onnistuminen on hyvä asia, kuhan se menee sinne terveeseen puoleen, eikä sinne pahempaan :(

    Jaksamisia :) !

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset!<3 voi oot kyllä kaunis :)
    Paljon tsemii ja pidä hauskaa juhlis;)

    VastaaPoista
  3. rakas sä olet vahva ihminen <3 oot upee ihminen ja aivan ihana persoona. oot ainutlaatuinen, toivottavasti sun elämä alkais meneen paremmin, mä todella toivon, haluan taas nähdä kasvoillasi sen ihanan hymyn<3

    VastaaPoista
  4. "Ihminen itkee kun se ei tiedä mitä tekisi"
    "Pahuus ja pelko asuu samassa ruumissa"
    "Umpikujan tullessa vastaan, MUUTU. Muuttuneena pääset läpi"

    Et nyt vittu unohda noita tai teet saatana niin väärin itseäsi kohtaan.

    VastaaPoista
  5. oot niin kuvankaunis, mutta sun silmistä paistaa suru ja väsymys :/ oot vielä niin kovin nuori, että sulla on melkeimpä koko elämä edessä - älä hukkaa hetkeäkään sh:n pauloissa, vaan "love what u do and do what u love" ;)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)