maanantai 11. helmikuuta 2013

Teihin voi aina onneks tukeutuu

Mulla on nyt ollut muutama viikko syöminen todella hankalaa, en tiiä mistä se johtuu. Muitten kannustuksesta/painostuksesta mä syön, jotta muilla ei ois paha olla. Mun näläntunne on melkein olematonta. Ja nykyyän mun ruokailut menee tähän tahtiin:
Aamupala klo 15-16 (2klp ruisleipää) 
Illalla klo 20-21 (Sushia)
ja nyt aijon nauttia muutamasta sipsistä. 


en tajua miksi mun on vaikeaa syödä, enemminkin se alotus.. että mä saan itseni jääkaapin eteen seisomaan ja pakottamaan itteni ottamaan sieltä jotain. "jugurtti".. eih teekkää mieli.. liian limaista. "Leipää?" äh.. no ei sitäkää tekis nyt oikee mieli..
En tiedä miks toi on niin iso kynnys vain ottaa jotain käteen.
Pyörittelin kahta ruisleipää ja meilkein sain itseni ahdistuksesta itkemään. Katri kysyi multa "onks toi kulta noin vaikeeta :("  en tiedä, sanoin ei. En oikeasti tiedä mikä siinä mättää.. mikä mua vaivaa?!

Ja nyt toivoisin teiltä jotain neuvoja.. kun omani ovat jo loppuneet eikä asiat tän saralla vaan parane :'(





Sit vähän ilosempaan. Kävästiin makuunissa äskettäin ja ostin sieltä YHDELLÄ eurolla noi joissa on keltanen tarra (1e/kpl)



mua huvittaa et miten mä voin näyttää tältä ku tuun suihkusta :-D


Eilen otettu :-) 






Me ollaan niin turhautuneita tohon lumipyryyn et me saamattomat laiska kasat mentiin tilaamaan alepan nettisivuilta meille huomiseks aamuks kaikki ruuat koti-ovelle :---D mua naurattaa vielki se et aamul joskus yhdeksän aikaan siin seisoo alepan juoksupoika jonkun kuuden kauppakassin kanssa :-DD Onneks "ei menny ku" 83e.. :) 

18 kommenttia:

  1. en tiedä oonko jotenki hidas mut miten teil voi mennä ruokaa noin paljo rahaa jos syöt noin vähän..? kun ei sinun tyttöystäväkään näytä siltä että söisi mitenkään liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katri on aika nirso.. :D eli yleinsä sitä kalleinta :D ja tos tilaukses oli nyt lähinnä aika paljon hygienia tuotteita ja järjettömän iso vessapaperi kassi :DD normisti meiän kauppakassit on jotain 40e.

      ja me ollaan todettu et tulee halvemmaks ostaa pakkaseen kaikkee valmiiks ja kuivaruokiiki kaappiin ja ne sit kestää pitkän aikaa, eikä tarvii ku maito ain välil ostaa :)

      Poista
  2. Mietin samaa ylemmän anon kanssa..

    VastaaPoista
  3. Hmm. Mul on sama juttu ton syömisen suhteen. Et saatan mennä jääkaapille mont kertaa päivässä, mut en ota sielt muuta kun ehkä jotain juotavaa. Eli yleensä pepsi maxia tai kolme hedelmän mehua.. Se on vähän paha ku syö vaa niitä tiettyjä ruokia, ni ei osaa yhtää sitte ajatellakaan muuta. Mun ruokakassi on pysyny suunnillee samana viimeset 5vuotta. Mitä nyt välillä jotkut "turva" ruuat katoaa sen takia koska ne on ruvennnu ällöttää.. Just toi ällötys on se mikä ruuas mua itteeni ainaki ahistaa. En oo vuosii tuntenu sitä nälkää ? en tiiä milt tuntuu ku on nälkä, kyl tiiän millo vatsa on tyhjä mut ei tuu sitä tunnetta et pitäs syödä :D Tälläst se sit on ku leikkii terveydellään vissiinkin..

    Kyl se sitte ku tekee sen syömisen. Ne leivät tai jotain ni sen kyllä syö. Miten oon itteni saanu syömää on just se et tiedän sit syöväni kaikkee paskaa, just töissä jonku suklaapatukan tai jonku nutrilet patukan vaa et ku ei keksi muutakaan. Vaikka se suklaa esim ällöttää mut se on jotai mitä tietää saavansa alas. Mut se et syö ees ruisleipää ni merkkaa jo sen ettei syö mitää paskaa sit illemmalla :D Sillo varsinki tulee huonolle tuulelle ku syö jotai mis nousee sokerit nii ylös ja laskee heti alas..

    Mulla tulee viel semmosii viikon pari kestävii ällötysoireita et en vaan saa mitään alas, et oikeasti mä pakotan itteeni syömään. vaik kui ällöttäs ni syön sen mitä pystyn.. Vaikee ku en osaa yhtää sua neuvoo, Halusin vaa kertoo ettet todellakaa oo ainoo!! Paljon tsemii sulle :)

    VastaaPoista
  4. Kiiitti et jaoit ton kaiken :) helpotti vähän itteenikin. Voimahalit sinne <3

    VastaaPoista
  5. Mulla autto kun aloin noissa tilanteissa ajattelemaan laatikon ulkopuolelta, kokeile jotain sellasta, mistä tykkäsit lapsena ja mitä et oo syöny vuosiin. Ja kannattaa kokeilla kanssa huomion kääntämistä muualle sillä aikaa, kun syöt; lue, keksi joku runo, joka päättyy siihen, että haukkaat palasen siitä leivästä. Se on vaikeaa, mutta siitä ei saa tehdä liian vaikeaa. Samoin tuo, mitä E sanoi, jotain sellaista mikä on helppo saada alas; eli kokeileppa selvittää onko pahinta pureskeleminen, nieleminen, jokin tunne suussa, sillä lailla ollaan taas askel lähempänä.

    ❤❤Paljon voimia!!❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania ideoita <3 kiitos! kiitos et oot aina jaksanu uskoo muhun :)

      Poista
  6. Hahah toi Alepan ruokatilaus :D ite joskus kans miettiny et laiskottaa pitäiskö tilaa? :D muutan kk pääst sun naapuriin melkeen ni voidaan tilaa yhteinen tilaus ku laiskottaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo kyllä todellakin tilataaan :--D oi hieman kiva.. Minnes tänne ;)?

      Poista
    2. Joo ihan lähel :PP mun frendit asuu siin vissii kans ^^

      Poista
  7. Voin niin samaistua suhun :( tsempit <3

    VastaaPoista
  8. ehdottaisin kans tota et maistelet rohkeesti pikkusina annoksina eri ruokia ja kokeilisit mikä menee alas. voimia <3

    VastaaPoista
  9. näin tänää sut ja Katrin kampin bikbokissa..jos tuntu et joku katto vähän pitkää ni se olin mä :D tosi outoo, oon lukenu sun blogii tosi pitkään, jo ennen ku laitoit okeita kuvia itestäs, itekki olin siihen aikaa aika sekasin... ois ehkä pitäny tulla moikkaa! en kuitenkaan uskaltanu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahah :) voiei...! Mä oon ollu taas niin sokee etten oo tajunnukkaa! :D en oo ihan varma mut oliks sä siin oven vieres ihan? tai et tuliks sä sisään sun yhen kaverin kanssa? Pistin vaa merkille kaks tyttöö josto toisel oli semmonen vähän niiku "napapaita" mist näky masuu hieman :-)

      ja oisit ihmees tullu moikkaamaaan :) ehdottomasti saa jos ens kerral törmäät ^^

      Poista
  10. mä olin yksin kävelemäs just ulos ku te menitte peremmälle kauppaan :D olin semmone pitkä blondi ja maastonvihree takki. no mut ehkä ens kerralla uskallan :3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)