tiistai 12. helmikuuta 2013

If you don't try, you can never win.

tän näkösenä väsään tätä postausta :-D 

Kiitän ja kumarran kaikille ihanille jotka kommentoi viime postaukseen ja tsemppasivat mua :-)

Syöminen tökkii vielä ja se on saanu mut melkein hermoromahduksen partaalle kun alan sitä miettimään ja varsinkin sitä kuinka "sen pitäisi oikeasti toimia". mutta kun nyt ei vain toimi.

Kuitenkin sain tänään syötyä pitkästä aikaa aamupalaksi kaksi ruisleipää, seuraava "ruoka" venyi pitkälle iltaan.. ja sain syötyä 4 sushi palaa. Mä tiiän et tolla energia määrällä ei pitkälle pötkitä. Mä ihan omasta alotteesta sanoin Katrille et mä haluun kyl nyt jotain karkkia tai herkkua.. vaikkei oo hyvä sillä korvata kunnon ruokaa semmosella. Kuitenkin saan niistä edes vähäsen energiaa.. vaikka huonon laatustahan se on. En tiedä miksi jotkut ruuat saa mut voimaan niin pahoin etten voi edes maistaa niitä. 

Oon viimeset kaks kuukautta stressannu mun lähihoitaja opintoja jotka tuntu junnaavan paikoillaan. Nyt siihen tulee muutos, mulla ei oo enään vaihtaehtoja kun valmistua nyt kesällä. Mä hain paniikissa itselleni työpaikkaa josta saisin palkkaa (jos koulu hankkisi paikan en saisi mitään palkkaa). Koulu oli sitä mieltä ettei semmosta paikkaa tuu löytymään, mutta aina voi yrittää ja mä yritin.

Ja nyt tää yritys on palkittu! Nimittäin maanantaina mä ALOTAN työt päiväkodissa ja saan siitä ihan kunnon palkkaa (josta tietty miinustetaan 10prosenttia, koska en ole vielä täysin pätevä.) Työ maistuu paljon paremmalta kun siitä maksetaan.

Mua jännitti ihan tajuttomasti kun mua haastatteli päiväkodin johtaja sekä varajohtaja. Oon niin ilonen et ne valitsi mut tohon työhön. Loppuu tääki lomailu ja alkaa ne "kauheet" aamu herätykset ja pitkät työpäivät. Menee varmasti hetki tottua.


Nyt mä nautin näistä viimesistä vapaa päivistä ja valvon myöhään ja nukun pitkään. Ihanaa viikkoo kaikille, kohta on viikonloppu, puss.







6 kommenttia:

  1. vähän ihanaa että sä pääsit sinne päiväkotiin, se olis munkin unelmatyö!! ♥

    VastaaPoista
  2. Onneks sulla menee syömiset paremmin ku mulla :( Mulla ei oo ruokahaluu ollenkaa ja syön päivässä alle 300 kalorin verran. Tänäänki oon syöny vaan yhen ruisleivän, jossa on 72 kalorii.. :( Vaikka kuinka yritän syödä, ni se menee siihen, et syön vaa desin pari verran..

    VastaaPoista
  3. oi onnea päiväkotiin! pääsitkö johonkin lähistölle? muista kuitenkin että lapset aistii yllättävän hyvin asioita, koita pitää itses kunnossa!

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea työpaikasta :)! Oon niin onnellinen sun puolesta. Oot varmasti ihan just täysin sopiva tuohon työhön -- ei noitakaan paikkoja ihan jokainen saa :) Hurjan paljon onnea vielä :)!

    VastaaPoista
  5. onnee tosi paljon!! :) ton työpaikan oot ansainnu! toivottavasti se syöminenkin lähtis sujumaan, pikkuhiljaa :)

    VastaaPoista
  6. Onnee ihan mielettömän paljon! Nyt saa olla ylpee ja nauti, lapset on niin nerokkaita, että ne osaa tehdä sun olon ihanaks, jos vaan otat ne vastaan. Kyllä se syöminenkin taas siitä, kun vaan yrität ahkerasti... ja varo sitä sudenkuoppaa mihin mä putosin "kunhan nyt jotain, niin se on hyvä" ja elin liian kauan sokerilla ja lihoin milettömästi samalla uskotellen, että kyllä tää tästä tasaantuu. Vähän aikaa se on ok, mutta ei liian kauaa

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)