keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Parin päivän juttuja

Yks kuva saatiin napattua baarissa siskon kanssa :-) voi että mä näytin Marikalle sille omistetun postauksen. Se kultanen raasu alko itkemään. Positiivisella tavalla siis. Ja kertoi kuinka paljon rakastaa mua .. aaww

Oltiin tänään Katrin kanssa mun terapeutilla ja meidän piti suunnitella meille viikko-aikataulu jota me molemmat siis toteutetaan. Mua huolettaa noi kirjatat ruokailu-ajat mutta terapeuttini sanoi että mun ei tarvii stressata niistä jos ei vaan maistu. En tiiä  onks se sit hyvä vai ei. Mun ruokailut on taas olla jonkun asteinen haaste. :( Säikähdin melkoisesti tai oikeestaan yllätyin, kun terapeuttini kysyi minulta yhtäkkiä kesken keskustelua: "ssecret ooks sä laihtunu?"Kohautin nopeesti hartioita silmät pyöreinä. Kysyin et kuinka niin?
"Sun naama näyttää paljon kapeemmalta yms." Aloin häpeissäni vetämään paitaa alemmas reisiä myöten. Enenenen... en mä oo laihtunu, en ainakaan usko.
Mulle on myös ilmeisesti laitettu labraan lähete.. lähinna veren kuvaa ja maksa-arvoja "liiallisen alkoholin käytön takia.." juujuu

Herääminen joka päivä klo 10
10.30 aamupala
11.00 ulkoilua
13:00 välipala
17:00 ruokailu
21:30 iltapala
23:00 lääkkeet
00:00 untenmailla


Oon kuolannu näitä kenkiä marraskuusta asti ja nyt ne on mun :):):)
puoleen hintaan !! 25e.



Ku pääsin töistä kotiin ostin Katrille valkosia ruusuja ja puoliks maailman parasta salaattia :)


Voi perhana, ton aikataulun mukaan koht pitäis ottaa lääkkeet 
ja iskee pää tyynyyn.. ääks, en mä osaa näin ajois....

6 kommenttia:

  1. noi kengät <3 mistä ne on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Martins kaupasta :) oli siel vihoviimenen pari :(

      Poista
  2. Highly descriptive blog, I loved that a lot.
    Will there be a part 2?
    Also visit my webpage - cheap iPhone 5 for sale online

    VastaaPoista
  3. löysin sun blogin vasta tänään mut haluun sanoo että oot ihan älyttömän kaunis!(:

    VastaaPoista
  4. Aiva ihanat kengät! ♥ Ite oon ettiny tommoisia ihanuuksia kaikkialta mutta en oo löytäny ;<

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)