maanantai 28. tammikuuta 2013

muutamilta päiviltä kuvia ja asiaa


Fia rakas,  jää aina ikkunasta kattoon ku joku lähtee kotoa :D

 En oo täällä varmaa muistaakseni ikinä edes maininnut, mut mullapa on ollu jo jonkun aikaa kaksi ihanaa gerbiiliä :-) Nasu ja lilo.


NELLI MUSSU !

ELLA NASSU !


Hiprakassa otettu tärähtäny naama :)


Pulleroinen...

DTMässä Katrin ja Nellin kanssa :)

Pikkusisko rakas 


 pus.






En oikeen osaa sanoa kuinka voin, tai kuinka mulla menee.
Jotenkin mä elän nyt päivä kerrallaan.. oikeastaan tunti kerrallaan. 
Se on ollu varmaa paras vaihtoehto. Välillä kuitenkin jään miettimään laskuja, raha-asioita, tulevaisuutta. Pelkoa, hämmennystä, paniikkia.


KOULUA ASIOISTA
Huomenna aamulla kuraattorin, opon ja luokanvalvojan kanssa yhteinen palaveri,
mun jatkosta. Lähihoitaja opinnoista, miten jatkossa hoidan kurssit ja harjoittelut?

Oon jo pitkään miettiny tälle loppuajalle meneväni oppisopimuksella päiväkotiin,
saisin raha-asioita kuntoon, ehkä omaa virkeyttäni ja __päivärytmin__ !

Saa kuitenkin nähdä mitä koulu siihen sanoo... en välttämättä "saa siihen lupaa", koska viimeksi he pelkäsivät terveyttäni ja sitä että joutuisin pian taas sairaalahoitoon tai sairaslomalle..
Muuten joudun keskeyttämään koulun ja menemää väliaikasesti töihin jotta voin elää ja asuu..

SYÖMISET
jotain on ehkä muuttunut mun sisällä, on taas tullut kauheita ajatuksia päähän. Ei sitä, ei tätä, älä tee noin.  KUNPA.. saisin ne jotenki hiljentymään. On tullut taas uudestaan turvaruokia.. "ei ahdista- ruokia" osittain lääkitys vie mun ruokahaluja pois. Oon kuitenki viime aikoina syöny terveellisemmin.. jos nyt alkoholia ei lasketa, pitäis vähentää tai lopettaa kokonaan.









liu'u liu'u hiljalleen,
aallon lailla heijaten,
upota upota jalkasi
pienin askelin,
milloinkaan et tietää voi
mihin kaikkeen tämä "maailma" voi.

-ssecret




















17 kommenttia:

  1. Sun jalat on niin ihanan pienet ja kroppa muutenkin kokonaan niin pikkunen! :) voimia sinulle :)

    VastaaPoista
  2. Onko tolla reinot baarissa? Eikös toi DTM ole kuitenki aika tasokas paikka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tyttöystäväll? Joo onpa hyvinki :D ne on älymukavat jalassa. Hyvä et se nukkumaan mennes suostuu ottaa ne pois ;) ahah noei. Mutta Katri tykkää pukeutuu rennosti <3 mun hippiäinen. ja joo on sillä muitakin kenkiä :'D
      .joo no ei musta dtm nii tasokas paikka oo vaikka hieno onki. Sisältä ei välttämättä :D viimeks ku oltiin (opintotuki sunnuntai iltana) niin ei sielä nyt ketää super laittautujaa ollut paitsi kaks sairaa söpöö transuu rintsikoissa :') :P

      Poista
    2. *sisältÖ ei väkttämättä :D

      Poista
  3. Karsee kuva meitsist : DD -N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö ei oo :) ihanuus <3 nähään huomenna :)

      Poista
  4. Moikka L !

    Ainoa yhteinen muisto meillä on se, että me oltiin samalla "ryhmäytymispäivällä", samassa ryhmässä. Se oli vuosi 2009 syksy. Muistatko?

    Mä itse sairastan masennusta, psykoosia, persoonallisuushäiriötä sekä ahdistuneisuushäiriötä.

    Ajatella ettei ihmisistä näe, että he voivat huonosti.

    Tsemppiä. Jään seurailemaan.

    <3

    T. E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua !! ihanaa et oot löytäny tänne :) en ihan tarkalleen muista :( tai todella sumeesti... hei oisiks niin ihana ja laittaisit tähän sun koko nimen tai linkin sun facebookkiin ni lisäisin kaveriks? EN JULKASE sitä kommenttia ollenkaan joten jää meidän väliseksi :) <3 kiitos.

      Poista
  5. oot kyllä niin kaunis :) voimia sulle, ois joskus kiva tavata ihan livenä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitus :) ja niin todellakin ois?!! :))

      Poista
  6. Vaikutat niin suloiselta persoonalta :) aaw!

    Oon tykästynyt sun reisiin, hoikat on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin <3

      Pöh ei ne oo.. Pitkäl paidal iha siedettävät mut toi lantio ja reisi ylhäält.. :'(

      Poista
  7. Voiiii, ihania gerbiilejä! Tuli ikävä omia, jotka on lennelly jo taivaisiin :(

    Oot tosi kaunis, näytät vähän joltain ulkomaalaiselta..? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi :( jooo ne on tosi ihanii ja aktiivisii mölleröitä :')

      Ihan suomalainen oon ^^ ainaki tietääkseni heh..
      Ja kaunis kiitos :))<3

      Poista
  8. Voi Laura pieni, mä oon aina luullu et oot muuten vaan pieni ihminen et se on sulla geeneissä.. Oon nii harmissani ku en tajunnu et sul on ollu vaikeeta (ja on varmaa vielä välillä) sillon ku pari kertaa nähtiin, tuntuu et hylkäsin sut :( oot aina ollu mulle se ilonen ja tosi pirtsakka tyttö, ihana ihminen <3 tsemppiä kovasti laura <3 !

    Terv. Pihla

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)