maanantai 7. tammikuuta 2013

musta ei tuu koskaan mitään


maybe I just want to give up.


Parhaimpia ystäviä... hävinnyt... omasta ansioistani
vuokra maksamatta.. omasta virheestä
kukaan ei ymmärrä... kaikkiin kaukaset välit

ja mä oon vaan niin yksin. Kaipaisin vaan jonkun halia. 
Jota kuta  joka ei luovuttaisi ensimmäisen epävakaan kohtaukseni aikana.
jota kuta joka ei vihaisi minua pahimpien epävakaa kausien aikana. 


Kuullostan niin teiniltä, mutten koskaan oo tarkottanu tätä näin paljon;
mä en vaan enään jaksa.

18 kommenttia:

  1. Mie en tuu sua koskaa hylkään muista se<3 sitä myls tarkoitan rakasss

    VastaaPoista
  2. halaisin sua jos voisin <3 et oo ainoa jolla on huono vaihe. tuntuu etten riitä kellekkään enkä oo niin vahva kun vaaditaan, tai kyllähän mä kaikenlaista esitän, mut totuus on toinen. ihan kun vaan olisin niin huono ihminen etten kelpaa tällaisena. reilun vuoden aikana olen menettänyt suurimman osan ystävistäni vain sen takia että he kuulivat ongelmistani.. olet mullekkin rakas, usko pois enkä tahdo sinulle tapahtuvan mitään pahaa. <3 t:pieni sydän

    VastaaPoista
  3. voi rakkaus <3 koita jaksaa, mäkin oon niiiiiiin hajalla. jätkä lähti tnä armeijaan :( oon itkeny silmät päästä ja ei meinaa tulla tästä surusta loppua....

    VastaaPoista
  4. Piuuu <3 -N (tässä lattiallasi)

    VastaaPoista
  5. Iso voimahali sinulle pieni <3 ei tässä sanat auta, mutta koita jaksaa eteenpäin! Kyllä se ylämäki aina tulee, vaikka alamäki tuntuisi kuinka pitkältä hyvänsä :)

    VastaaPoista
  6. Tiiötteks te... Jossain vaihees ei vaan jaksan enää :(

    VastaaPoista
  7. "Jossain vaihees ei vaan jaksan enää :("
    Tämä. Mutta silti toivon, että jaksaisit vielä nousta, koska olet tärkeä. Oikeasti olet. Ottaisin kaiken kipusi, jos pystyisin, sillä sinä et ansaitse sitä. Haleja<3

    VastaaPoista
  8. <3 voi rakas. Mä niin toivoisin että voisin tehdä jotain, että tuntisit itses vähemmän yksinäiseksi :(. Mutta silloinkin kun ei vaan jaksa, voi tukeutua edes siihen ulkokuoreen, jota pitää yllä. Voimia!

    <3

    VastaaPoista
  9. "jossain vaihees ei vaan jaksan enää :(" olet hirmutärkeä varmasti tosi monelle ihmiselle ja sulla on täällä ihan oma tarkoituksesi ja paikkasi. sinussa parasta on se kun aina vain kannustat, rohkaiset ja autat muita vaikka itselläsi olisi tosi vaikeeta. sulla on kultainen sydän, ja mä oikeasti tarkoitan sitä <3 t: pieni sydän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko sulla muuten facebookkii tai jotain? ku mul ei oo ainaska viel omaa blogii, ni ei tarttis iha tällei anonyymina kirjottaa :) t: pieni sydän

      Poista
    2. Laitappa vaikka spostii :) eveliinaxl@luukku.com

      Poista
    3. sähköposti lähtenyt :)

      Poista
  10. "Ainut mitä sulle voin antaa, on aamu sekä päivä uus. En mä tukea voi antaa millekkään. Mikä voisi elämäsi päättää."

    Lupaathan, että jos tuntuu niin pahalta, että pitää tämä elämä lopettaa. Niin otat kännykän ja soitat 112 ja sanot, ettet jaksa enää. Itsekkin tein lupauksen Jumalalle, että jos tuolta tuntuu, niin menen ennemmin osastolle kuin kuolemaan, sillä tiedän, että vaikka sillä hetkellä tuntuu, ettei tämä elämä tästä ikinä yhtään paremmaksi muutu, niin silti se muuttuu.

    Lupaathan sen?

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)