maanantai 10. joulukuuta 2012



Päivät on menny aika lepposasti. Oltiin Katrin kanssa vahtimassa viikonloppuna mun koiraa isälläni ja oli ihan huippua kölliä Fiuskan viekussa :'')

Oltii koulun kans seinäkiipeileen.. täytyy sanoo et oli aika mielenkiintosta ja pelottavaa :-D megazoneeki käytiin pelaan, IHAN HUIPPUA !



Siitä on aikaa ku viimeks söin tortilloja mut nam.. Katrin ansiosta näist tuli niin hyviä, noi täytteet :--)


Kävästiin myös torstaina keskellä ärkeä hieman repäsemässä ja istuttiin kantabaarissa Fortunassa :-D hoho..  saatiin kun saatiinki Marianne meiän mukaan, pelattiin bilistä sun muuta, huippu hauska ilta !



Nyt lähinnä mä vaan odotan ens lauantaita jolloin noustaan Katrin kanssa junaan ja suunnataan Ouluun Katrin perheen hoiviin :-) Tulee varmasti huippua! Oon saanut kaikki joululahjatki ostettua ja tää joulustressi alkaa väheneen jo.. pikkuhiljaa..

Myönnettävästi mul on ollu todella heikkoja hetkiä, itkusia ja tyhjiä päiviä ilman syytä. Oon ollu terapiassa peloissani ja itkeskellyt jatkoa ja tulevaisuutta. 
Mulle on nyt siellä mietitty ja ehdotetty syömishäiriö-osastoa tai jotain päihdekarkotushoitoa jossain.... toi viimenen sävähti mun korvaan aika rumasti. Mä en todellakaan örvellä taikka juo mielestäni liikaa... mutta noiden lekureiden mielestä tippakin mun kohdalla on liikaa koska olen kuulemma niin tasaPAINOTON ihminen ja enkä hallitse itseäni sillon,
 PASKAT minä sanon... mutta onkohan siinä jotain perääkin..? 

3 kommenttia:

  1. hhahaha en kestä et oot ollu fobes (fortuna) :D

    Njoo noi lääkärit on kyl aina tollasii, kaverilla oli syömishäiriö (anoreksia) tossa 5vuotta sitten, ja päätti n. vuos sitte alottaa salit ja tommoset. Oli sitte kipeenä ja meni käymää lääkärissä, ni lääkärin mukaan henkilö jolla on ollut jokin syömis/päihde/mielenterveys on aina tasapainoton sen asian suhteen :DD Okei ehkä se ny päihteisiii pätee, jos on ALKOHOLISTI !...
    Mutta ehkä ne ajatteli sen sitte sillee, et oot itsemurha altis jos oot alkoholin vaikutuksen alaisena.. Mut varmaan joku päihdehoito ny auttaa sua kun ongelma tuskin siellä on! :D

    Sun kantsii hymyillä enemmä, sopii sulle :)

    VastaaPoista
  2. Munki juomisesta ovat huolissaan, vaikken käytä alkoholia edes joka viikko. Kerralla tulee kyllä otettua enemmän, mut eiks se oo ihan normaalia, että muisti pätkäsee jossain vaiheessa iltaa? ;--)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)