keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Omistettu rakkaalle Delphinelle


Näiden kyynelten läpi on hieman vaikea kirjoittaa mitään. Ja kun mitkään sanat ei riitä tähän.
En ollut edes tajunnut että siitä on jo vuosi ilman sua. Tänään tupakalla mä katoin vaan tähtiä ja etin sua sieltä.  vuosi sitten mun osastohelvetti alkoi. Oisin halunnut nähdä sunkin pääsevän eteenpäin niin kuin mä oon päässyt. Edes jonkin verran.  Sä sanoit vuosi sitten mulle "sä selviit tästä kaikesta ja tuut olemaan onnellinen" ja mä vannoin että säkin... 

sattuu sattuu satuu

Mulla, meillä kaikilla, on sua tajuton ikävä. 
Voithan hyvin siellä? 

Niin kaunis kaunis pieni enkelimme 

Tää kipu voi ehkä joskus helpottaa, mutta tämä ikävä ei.

R.I.P Delphine 19.12.2011 

7 kommenttia:

  1. olipa hän kaunis ja varmasti ihana ihminen.
    otan osaa suruun ja paljon voimia sulle ssecret :(
    mietin usein että miksi maailma on niin paha paikka ja miksei kaikilla ole oikeutta onneen ja hyvään elämään. yritä kaikesta huolimatta viettää ihana joulu, ja nauttia elämästä. olet sen ansainnut <3

    VastaaPoista
  2. Hän oli tosi kaunis :O ei uskoisi että oli niin paha olla..mutta ulkokuori pettää..! :/
    Voimia <3

    VastaaPoista
  3. :( Ei ole sanoja sille tuskalle kun joku joutuu menettämään itselle rakkaan henkilön. Mutta onneksi on kuitenkin toivoa jälleen näkemisestä ja tieto siitä, että nyt hänellä on hyvä olla.

    "ja Hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut." Ilm. 21:4.

    Voimia sinulle.

    VastaaPoista
  4. kiitoksia kaikille osanotoista...

    tuska ja suru ja ikävä on aivan kauhea :'(

    VastaaPoista
  5. Mitä ihmettä, kauheata. Hän on niin kaunis.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)