tiistai 11. joulukuuta 2012

Mikä minut sai tekemään niin itsekkään päätöksen?


Niin pieni ja viaton, tietämätön maailman menoista.


Pienestä asti rakastin huolehtia muista, erityisesti siskostani 


Olin kaikkien viihdyttäjä, jaksaoin nauraa hihittää ja härnätä muita jekuillani..



Olin innokas pelaaja, jaksoin ottaa haasteita vastaan ja nauttia niistä.



Tehtiin ystävien kanssa aina kaikkea hullua ja mun naura ja hymy oli niin puhasta ja aitoa, ei ainuttakaan pahaa ajatusta mielessä.







Mikä minut muutti? Parissa viimeisessä kuvassa olin jo sairastunut syömishäiriöön, mutten ollut itsetuhoinen taikka elämänhaluton..  mikä vei minun haluni elää? Mikä sai minut yrittämään riistää itseltäni hengen viime heinäkuussa? Mikä sai minut toimimaan niin itsekkäästi. Mikä minut murti? Epätoivo? Kipu? Kärsimys?

Tästä kuvasta kuusi päivää eteen päin yritin itsemurhaa..........
miksi..?


Pääsin suljetulta pois ja olin helpottunut halatessani siskoani, mutten silti jaksanut hymyillä.
Olin uupunut ja loppu.



En varmasti koskaan ole halunnut tappaa itseäni, kuin vain itseni takia. 
Tarkoitukseni ei ikinä ollut satuttaa muita ja aiheuttaa niin isoa tuskaa.. jota olen nyt aiheuttanut. Tämä vuosi 2012.. on ollut henkisesti niin raskas. Uskon ja toivon seuraavasta vuodesta tulevan paremman.

Olen vieläkin todella heikko, ympärilläni on onneksi vahvoja ihmisiä tukenani.
Ajatukseni ovat olleet viime päivinä pelottavia, mutten ole antanut niille
liiaksi valtaa. Kuitenkin ne ajatukset raastavat päivä päivältä.  Ja taisteleminen niitä vastaan on kovin raskasta. Kaikki ne itsetuhoiset asiat- muistot- ruokailut- saavat mut voimaan pahoin.

Ne saa mut itkemään.



Mä tarvitsen nyt jotain.. en vain tiedä mitä,
mikä olisi tässä tilassa oikein? Onneksi huomenna on terapia ja toivon voivani avata suuni kunnolla.

Paljon voimia ja haleja kaikille, pus.

10 kommenttia:

  1. Kiltti, puhu! Se ihan varmasti voisi helpottaa sun oloa! Voimia ♥

    VastaaPoista
  2. Käy ulkomailla lomailemassa? Tapaa uusia ihmisiä? :) Käy lahjaostoksilla tai kirjoita laulu sun vaikeista asioista ja tunteista...? Tai tee vidoe youtubeen? :)

    VastaaPoista
  3. Voi suo, oot aina ollu niin prinsessa<3 Ja oot vieläkin! Aito hymyy sopii sulle, mä uskon että vielä joku päivä se on sun kasvoilla pysyvästi. Puhu huomenna♥

    VastaaPoista
  4. Oot ihan äärettömän kaunis ! Paljon voimia ja haleja sulle <3 Täällä toinen jonka täytyisi avata suu, ei ole helppoa, mutta kyllä tää kaikki vielä selätetään, ja ollaan sen jälkeen paljon vahvempia ! tsemppiä ja rohkeutta !<3

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi hienosti tehty postaus ja vaikka teksti oli surullista ja vähän karuakin, sussa on silti vielä toivoa ja susta voi tulla vielä ihan mitä vaan! Onneksi sinulla on mahdollisuus puhua asioista, sillä se voi auttaa. Mä en itse osaa oikein puhua vaikeista asioista, mutta senkin voi oppia. Halusin vaan kommentoida tähän jotain ja kertoa, että vaikka en sinua tunne, niin ajattelen sinua ja toivon sulle kaikkea hyvää:)!
    -Venla
    http://youcanbepartofmyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Voimia ja halauksia ♥
    oot mun ajatuksissa usein.

    VastaaPoista
  7. toivottavasti nyt puhut tuntemuksistasi jollekkin! kiltti, vaikutat niin ihanalta ihmiseltä joka ei ansaitse kaikkea tätä pahaa. puhuminen auttaa! kyllä kaikki vielä helpottaa <3

    VastaaPoista
  8. Puhu, se oikeesti helpottaa yllättävän paljon vaikka ei itse sitä uskoisikkaan. Nää sun postaukset on kuin suoraan mun suusta. Niin paljon voimia ja jaksamista sulle!<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)