perjantai 28. joulukuuta 2012

mä haluaisin osata elää, mutten mä osaa

Musta tuntuu niin pahalta.. väsyttävältä ja siltä et ihan sama mitä mä teen niin silti mikään ei onnistu taikka muutu.

Soitin tänään terapeutilleni, puhelu osottautui terapeutin osalta turhauttavalt, avun tunkemiselta ja uskottelulta "kaikki menee vielä hyvin".  Minä yritin kertoa itkua vääntäen etten jaksa. On kauheen paha olla. Itkettää ja on vaan niin voimaton ja lopullinen olo. Yritin selittää niin paljon miltä musta tuntuu, kuinka kaikki pakottavat ajatukset vyöryvät aaltona pääni sisällä. Mutta ei... hän ei ymmärtänyt vaan koska mun päässä on leima "epäväkaa" niin tämä on vaan joku vaihe jossa vellon, ja kohta taas hypin pitkin kattoja niinkuin kaavoissa se epävakailla meneekin. (Haluan kuitenkin vielä sanoa että kaikesta huolimatta en vaihtaisi terapeuttiani mihinkään.)

Tätä on vaan jatkunut liian pitkään. Liian pitkään kuolemantoiveita, pahoja ajatuksia, itkua ja epätietoisuutta mitä tehdä ja miten ja mitä tapahtuu. Ja miten mä saan itseni uskomaan että mä taas jälleen selviin tästä?
Ja jään odottamaan seuraavaa pahaa-oloa. Seuraavaa itsemurha-ajatusta. Mä en vaan jaksa.


Toinen superahdistava ja masentava asia on mun itsetunto. Mun keho. Mitä en hyväksy. Haluan vain pois tästä. Pois. Enkä vain saa itseäni pois tästä noidankehästä. 
Ruokahaluni on lähes mitätön joka saa minut ahdistumaan.

 VIHAAN VIHAAN VIHAAN VIHAAN..... !!!!!!!!!

Tunnen niin paljon syyllisyyttä pahasta olostani, koska aiheutan muille pahan olon. Oon väsynyt tähän etten saa muutettua enään pahaa oloani pois, etten hallitse tätä tunnetta.

Mä oon niin kiitollinen siitä ettei Katri ole luovuttanut mun suhteen, kaikista niistä sanoista. Mä oon teillekin niin kiitollinen kannustavista lauseistanne. Olette aivan mahtavia ja korvaamaton tuki.




Nyt mä vain yritän selvitä päivä kerrallaan koska muutakaan en voi.
itkettää, mutta vielä on ainakin hetken jaksettava jatkaa.

7 kommenttia:

  1. Tuntuu tosi pahalta kuulla et sulla on tollanen fiilis, sun vaan pitää oikeesti jaksaa (helppo sanoa, mutta mä todella tarkotan tätä) katrin ja meidän muidenkin takia... :( ♥ Oot tosi tärkeä monelle!

    VastaaPoista
  2. Voi sua :( Tuntuu pahalta sun puolesta, että joudut kärsimään noista ajatuksista. Haluaisin niin viedä ne pois sun päästä ja antaa sulle hyvän olon. Hirmuisesti haleja ja tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  3. Syömättömyys, unen puute, stressi ja mieltä painavat asiat lisää ahdistusta ja tuskaa.. vaikka senhän varmaan tiesit. Halusin vaan kertoa, että jos katoat, niin katoaa varmasti moni muukin. Toivottavasti saat asioita järjestymään.. Voimahali <3

    VastaaPoista
  4. Löysin sun blogin vähän aikaa sitten, nyt aloin lukemaan ihan kunnolla. Mun mielestä kirjotat ihanan avoimesti! Kuitenkin tosi ikävää että sun päässä liikkuu sellaisia ajatuksia :( Koita jaksaa ja muista että sulla on varmasti vahva tukijoukko ketkä haluaa sun pysyvän täällä :) Haleja <3

    VastaaPoista
  5. Pinkin sanoin;

    "Pretty, pretty please
    Don't you ever, ever feel
    Like you're less than
    Fuckin' perfect"

    Muista, että tuo on totuus joka pysyy, eikä miksikään muutu vaikka mielesi sanoisi toista.

    VastaaPoista
  6. Sun ei todellakaan tarvitse laihduttaa! Olen melkein koko ikäni ollut ylipainoinen. Muutaman vuoden sain painon pysymään normaalin rajoissa, mutta sitten taas lihoin 13 kg puolen vuoden aikana ihanan lääkityksen ansiosta... Nyt olen laihtunut neljä kiloa ja vielä olis 10kg:n painonpudotus edessä. Ja tavoitteena on juuri tuollainen kroppa kuin sinulla. _Täydellinen_ <3. Mutta voimia ja jaksamista sinulle <3 :)

    VastaaPoista
  7. Ainiin, ja saanko lainata tota kuvaa sun vatsasta? Laittaisin sen mun blogitekstiin. Näyttäisin, että tässä on mun tavote. Voin laittaa siihen, että kuva on otettu tästä blogista :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)