lauantai 15. joulukuuta 2012

Kohti Pohjoista

Se ois sit tänään muutaman tunnin päästä lähtö kohti Oulua!
Kelatkaa mä en oo ikinä ollu Joensuuta pohjosemmassa.
Mitä mä oon tehnyt oikein että mulla on näin ihana tyttöystävä,
ja näin mahtava joulu tiedossa?! Mä rakastan Katrin porukoita 
ihan tajuttomasti. Upeita ihmisiä. Tätä postausta kirjottaessani
mun kasvoilla on aito hymy. 


Saanen esitellä Selman ja Helunan XDDD 
Täytyy osata nauraa itelleen :') ja välillä piristää teitäkin !



Hyvää 2 kuukautis päivää meille  







ps. Postailen kyllä Oulusta, älkää huoliko ette saa musta lomaa :D 

5 kommenttia:

  1. Ku Ouluun menet niin käys Kempelees Zeppeliinissä shoppailee :P

    VastaaPoista
  2. Sain nyt blogikutsut lähetettyä, infoo onko tullu että osasinko homman oikein :D

    VastaaPoista
  3. oletpa ruma. oletko harkinnut naamanvaihtoleikkausta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo :) ooon niiin kaunis etten tarvitse <33333 tissejä voisin kyllä pienentää!


      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)