maanantai 24. joulukuuta 2012

Jouluterkut kuvien era







HYVÄÄÄ JOULUA MUSSUT !


Viettäkää mahtava joulu ja unohtakaa edes täksi päiväksi ahdistus, ongelmat ja murheet. 
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta minä ainakin yritän.

Aamupuuro on syötynä, pian lähdemme haudoille.
Siinä päivän pieni surullinen kohta. Toisaalta muistamme rakkaita.

Haluan nauttia tästä päivästä. Vaikka onhan minulla tietysti ikävä äitiä, pikkuveljeä, isää, siskoa ja Fia koiraa.
Nyt kun olen täällä Oulussa Katrin kanssa. Kuitenkin tämä on ehkä  vuosiin tasaisin joulu mitä minulla on. 


Tätä joulua en vietä pöntön vieressä sormet kurkussa. Tai vaa'alla ravatessa. En enään. Olen siitä vapaa, vihdoin. 

välillä mietin onko tämä tunne lähtöisin oikeasti minusta vai epävakaasta persoonastani. Mutta nyt olen oikeasti rauhallisin mielin ja toivon olevani hymy huulilla koko joulun.

Lopuksi vielä vähän vanhempia kuvia jouluajoilta :-)

Minähän se siinä, vuos 2004 :D






Oisko joulu 2007? Siskon kanssa.




Tää kuva saa mut jokseenkin hyvälle tuulelle :-D Minä, isä ja sisko vuonna 2009 Jouluna.



Lopuksi viime jouluna otettuja kuvia Fiasta, voih mulla on ikävä.









puss, Laura :-)

6 kommenttia:

  1. voi sä oot ihan hurjan kaunis :) hyvää joulua <3

    VastaaPoista
  2. Rauhallista joulua sinullekkin.

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihana ja positiivinen blogimerkintä, nättimys =) Hyvää joulua sinulle, toivottavasti moni muukin yrittää viettää joulunsa ei oksennelleen, ei murehtien ja ei ahdistellen turhia ^-^

    VastaaPoista
  4. hyvät joulut sulle rakkaus <3 :)

    VastaaPoista
  5. eii saaatana ihastuin naine just sun hiuksii.... äääää tuli kriisi tahtootahtoo!! ps. joulut<3 kaikkien pitäis olla yhtä vahvoja kuin sä ja jaksaa sinnitellä et saavuttais ton tunteen.

    VastaaPoista
  6. wau miten kaunis oot! tuo kuva missä oot isäsi + siskosi kanssa, se todellakin sai hyvälle tuulelle! ihana<3

    jaksamista ja toivottavasti valoisaa joulunaikaa!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)