torstai 8. marraskuuta 2012

Me against myself



And otherwise I'd be a mess.. A huge mess...


Yeah..


I am afraid..


because.. I don't want to hurt you 


I know that fucking moment



I'm sorry.. 



And this feeling.....





Would you? 



Or will it?

















Mulla ei oo paljoa sanottavaa.
Mun mieli on vaan hyökänny mua vastaan.

Mulla on paljon asioita jotka kannustaisivat mua kääntymään äkkiä takaisin normaaliin ajatteluun ja elämään.
Muttei se vaan tunnu käyvän niin helposti.

4 kommenttia:

  1. Tämä merkintä oli kuin suoraa oman pääni sisältä. Minunkin mieleni on aikamoinen sotku tällä hetkellä eikä mikään tunnu kannustavan parantumiseen tällä hetkellä... Ei vaan jaksa. Voimia<3

    VastaaPoista
  2. Koita kestää! Äläkä tee mitään mikä jälkeenpäin kaduttaa. Tämä sinun tunnetilasi on varmasti hyvinkin hankala. Muista kuitenkin, että ennemmin tai myöhemmin se on ohi, ja paremmat ajat koittavat.

    Paljon voimia! <3

    VastaaPoista
  3. paljon voimia sulle, oot aivan ihana ja oot niin vahva kun oot jaksanut tähänkin asti, tsemppiä!:)

    VastaaPoista
  4. Hei mä oon lukenu sun vanhoja merkintöjä ja pisti silmään et meillä on ihan saman muotonen kroppa! Siis mä painan paljon enemmän ku sä vaikka ollaa saman mittasia, mut musta oli hassua huomata et sun painossa olisin varmaa ihan sun peilikuva. Mullaki on nuo lantioluut tollaset samanlaiset ja se ln niin rasittavaa ku farkut aina puristaa niistä mutmut joo tää oli ehkä päivän randomi muttaku musta on jotenki aina tuntunu että oon ihan epämuodostunu eikä kuka muu näytä tältä ni oli vaan kiv huomata että on muitaki jotka muodostuu näin. Enkä nyt siis todellakaa hauku sun kroppaa yms :----) anteeks randomi

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)