maanantai 19. marraskuuta 2012

LUKIJOILLENI ARVONTA

Tällästä en vissiinkään ikinä ole tehnyt blogiini. Joten nyt jos koskaan on sen aika. 

Tämä arvonta on suunnattu lukijoilleni, koska haluan kiittää kaikkia jotka ovat rekisteröityjä lukijoita blogissani. Te ootte mulle tajuttoman suuri tuki ja teidän jokainen kommentti on tärkeä. 

Joten homman nimi menee näin. 

1. Kommentoi tähän postaukseen miksi luet blogiani
2. Kerro hieman itsestäsi
3. Laita lopuksi kommenttiisi nimimerkkisi vaikka "- hattara"
4. Laita vielä kommenttisi perään sähköposti osoitteesi, johon otan yhteyttä
5. Lopuksi arvon netistä löytyvällä arvonta koneella voittajan satunaisesti

Voittaja saa valita itselleen lähes mihin tahansa liikkeeseen (josta saa lahjakortteja) 10 euron lahjakortin. Ilmoitan arvonnan päätteeksi blogissani voittajan nimimerkin ja hän voi siten lähestyä minua sähköpostilla (tai toisin päin) jossa voi kertoa haluamansa lahjakortin ja tarvittaessa yhteystietonsa jotta voin lähettää palkinnon voittajalle :-)

KAIKKI ANTAMASI YHTEYSTIEDOT OVAT LUOTTAMUKSELLISIA :-)

Eikun osallistumaan. :-) ootte ansainneet jotain vähän erikoisempaa !

Arvonta päättyy 25.11.2012 klo 21 

20 kommenttia:

  1. 1. koska samaistuin sun elämään, oon kokoenut aikalailla samoja asioita ja oot mun mielest inspiroiva ihminen!

    2. oon 16vuotias tyttö kuopiosta joka kirjottelee lifestyle blogia osotteessa > itsmytimenowbypipsa.blogspot.com

    nimimerkki: pipsa``

    pipsa.pirhonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. 1. Koska sun blogis on tosi mielenkiintoinen ja oot tosi kaunis :) kuulostipa pinnalliselta, mutta tykkään sun hiuksista! Tahdon tukea sua, sun elämässä.

    2.Olen 19 vuotias nuori naisen alku ja kirjoitan blogia lähinnä mun elämästä ja mun mielipiteistä, haaveista ja suruista jne. http://outiemmi.blogspot.fi/

    nimimerkki: oootsi

    pppaltsu@windowslive.com

    VastaaPoista
  3. 1. Löysin sun blogin kaverin tuttavan kautta ja sit tajusin,että sulla on ollu myös tuttu jonka mäkin oon tuntenut. Ja sun blogias on mukava seurata, etenkin sillon kun huomaat,että meille lukijoille on helppoa kertoa asioita tän avulla/ haluat jakaa meille niin ilot kuin surutkin. Ja jos totta puhutaan, niin oot yks niistä jonka postauksia odotan aina innolla :)

    2. Oon 19-vuotias tyttö Tampereelta, joka bloggailee myös bloggerin kautta ;)

    3. katdjauh

    4. katjahonkanen@windowslive.com

    VastaaPoista
  4. 1. Itselläni on kanssa ongelmaa painon kanssa, tarkemmin se hyväksymisen kanssa, että olen normaalipainoinen enkä mallinlaiha. Itsellä on myös masennusta eikä oikeestaan ketään kelle vapaasti voisi puhua mun asioista, joten tykkään siksi lukea muiden kokemuksia, ettei tunne olevansa niin yksin. Ja sä tunnut mukavalta tyypiltä, joten osaan samastua sun postauksiin :)

    2. Olen 20v tyttö. Alotin yliopistossa opiskelun tänä syksynä, mikä ei mene yhtään hyvin. Oon käynyt YTHS:llä psykologilla ja psykiatrilla, en syömisongelmien takia, vaan muiden (jotka osallaan on kyllä myös sen taustalla), vähän oon viitannut että mulla on syömisen kanssa ongelmaa mutta musta tuntuu että ne ei ymmärrä miten paljon se loppujen lopuks mun elämään vaikuttaa. Asun yksin ja muu perhe sen kaukana että niitä harvoin näkee, ei oikeestaan läheisiä täällä koska muutin tänne vasta ja oon muutenkin sosiaalisesti aika luolamiehen tasolla, vielä enemmän nyt kun tuli tää masennuskin, tai onhan tätä pitkään ollut mutta nyt paheni niin että on vaikee pitää mitään kasassa. Sulkeudun itseeni kun tulee vaikeaa, mikä ei yhtään helpota mun tilannetta, mutta en osaa muutakaan kun siihen olen tottunut. Tässä nyt oli vähän enemmänkin kuin hieman mutta ei kai haittaa :>

    3. Hannah

    4. hoyhenkeijukainen at gmail piste com
    (laitan näin niin ei välttämättä tulis roskapostia)

    <3

    VastaaPoista
  5. 1. Sulla on sanankaltasia ongelmia ja osaat kirjottaa tosi hyvin ja tätä on vaan jotenkin kiva lukea:)vaikka on täyä kyllä aina välillä surullistakin lukea..:( Mutta toivon että sulla alkaa menemään paremmin! Ja oot ihan älyttömän kauniss!!<3:)

    2.Olen 17-vuotias tyttö eteläsuomesta ja pidän myös blogia omista ongelmista.

    3. Lostgirl

    4. imherenomore@gmail.com

    VastaaPoista
  6. 1. löysin tän joskus sattumalta vaan ja jäin lukemaan sun elämästä. oot osannu kirjottaa asioita joita mäkin tunnen mut en oo ite vaan osannu purkaa sanoiks.
    2.Oon 17 v helsingistä, ja kirjotan itekki blogia mut ruotsiks xd ja tälläi vähä ruokavammailija myöskin.
    3.Timppajee
    4.tiinakaikkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. 1. no löysin sun blogis joskus jonkun toisen blogin kautta ja jotenkin samastuin sun blogiisi <3 ja luen tätä koska oot tosi tärkee ja haluun tietää miten sulla menee ja että kaikki osi hyvi n<3
    2. Tiedät kyllä kuka olen heheh, no joo ut vaasasta 19 wee XD
    3. Tiiiaaa
    4. tiia-petra@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. 1. Tuntuu, että kovin moni tähän asti osallistunut on kertonut, että on kokenut samankaltaisia asioita, kuin sinä. No, mä luen sun blogias samasta syystä. Mun on helppo samaistua suhun, koska myös mulla on painon kanssa ongelmia ollut jo useampi vuosi ja oot tosi symppis :) Tää taitaa olla eka kerta, kun omalla nimimerkillä kerron paino-ongelmista, hah :D
    2. Oon 16-vuotias tyttö Keski-Pohjanmaalta, semmoselta pikkusesta wannabe-kaupungista nimeltään Kaustinen. Kirjotain blogia myöskin, mutta lifestyle.
    3. MONIKA
    4. monika.suvanto@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. 1. Itellä on ollu myös samanlaisia ongelmia, siks alunperin aloin lukee blogia. Oon jatkanu blogin lukemista koska haluun tietää miten sulla menee ja vaikutat todella ihanalta ihmiselta :)
    2. Muutaman viikon päästä 18v täyttävä tyttö Varsinais-Suomesta. Bulimiataistelusta selvitty melko suhteellisen hyvin ja pystyn nauttimaan jo elämästä :)
    3. kirsikkatyttö
    4. helena-liisa@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. 1. Luen blogiasi koska itse olen elämäntilanteeltani samankaltaisessa vaiheessa kuten sinä syömishäiriösi kanssa. Ainoa syykään tuo ei ole lukemiseen, vaan ylipäätään blogisi antaa kovasti voimaa jaksaa elää :) Huomaa, ettei ole yksi ja ainoa, jolla on hankalaa aina ajoittain.


    2. Olen 20 ikävuoden kengissä pian. Olen asustellut ympäri Suomea, tällä hetkellä majailen Etelä-Suomessa, Helsingin kupeessa. Unelmani on elää vielä joskus onnellista elämää ilman tätä kaikkea. Tuntuu vain kovin utopistiselta, koska en tosiaankaan tiedä mitä olen ilman masennusta ja sen perässä kulkevaa syömishäiriötä, niin pitkään olen käsikädessä näiden kanssa kulkenut.


    3. try

    5. kaffipapu@luukku.com

    VastaaPoista
  11. 1. Taisin löytää joskus sun blogin ihan sattuman varaisesti ja huomasin että tämähän onki mukava blogi :) itselläni on vaikea-asteinen masennus psykoottisilla oireilla joten oon vähän kiinnostunut muista masentuneista että miten heillä menee :)

    2. kuten jo kerroin, mulla on vaikea-asteinen masennus psykoottisilla oireilla. Oon 19v ja asun länsi-suomessa. Tämän hetkinen elämäntilanteeni on aika jännä. Olisin tehnyt muutama viikko sitten itsemurhan mutta kai mä viä aattelin että haluun viä jotain apua elämääni. Menin terveydenhoitajan luo ja kerroin tilanteeni, hän huolestui paljon ja soitteli milloin minnekin mun hoitajille sun muille. Lopulta olin istunut terkkarin huoneessa 2h puhumassa tilanteestani. Ja nyt sitten olen tämän takia päässyt päiväosastolle ja toivon että se auttaa mua tässä tilanteessa :)

    3. Huomenna Kaunis Valeprinsessa

    4. ibi-chan@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Heips c: aloin ittekin miettimään, miks luen tätä vielä. Taisin alkaa lukemaan joskus ajatsitten kun ittellänikin oli enemmän ongelmia itteni kanssa. Nyt luen edelleen - tämä on niitä harvoja syömishäiriöblogeja joita en ole voinut karsia parantumiseni myötä. Ehkä pitkän seuraushistorian vuoksi en pysty olemaan vilkuilematta sun elämää.

    Tää blogi jotenkin viestii sun olevan inhimillinen, varsinkin kun päätit alkaa julkaisemaan myös omia kuviasi ja kivoja juttuja. tunnut miulle läheisemmältä ku muut bloggaajat, vaikkei edes olla tutustuttu. Olet ihana! <3

    Oho tulipa pitkä juttu tuosta. Itsestäni sitten vähemmän; oon 16v tyttönen keski-suomesta, olen sairastanut keskivaikeasta vakavaan masennusta sekä bulimiaa lähemmäs viisi vuotta. Nyt kaikki paska on suurimmaksi osaksi selätetty ja olen onnellinen elämässäni.

    suojelusperkele.blogspot.com
    toisessamaailmassa.blogspot.com

    Nimimerkki saraneiti
    ja sposti saraneiti.jee(at)hotmail.com

    <3

    VastaaPoista
  13. 1. Luen blogiasi koska on mielenkiintoista seurata taisteluasi sekä masennuksen että syömishäiriön osalta.
    2. Olen 18, viikon päästä 19, vuotias nuori nainen. Oikea nimeni on nelli, asun helsingissä, ja mulla on vaikea-asteinen masennus, paniikkihäiriö, identiteetin kehittymishäiriö ja hiljattain alkanut bulimia. Vietin vähän aikaa sitten 6 viikkoa suljetulla osastolla, ja sen myötä itsemurha-ajatukset ovat miltein täysin kadonneet :) Kuulostaa lähinnä siltä että määrittelen itseni diagnoosien kautta, mikä on totta, mutta kerrotaanpa nyt jotain ei sairauksiin liittyvää minusta: olen suht hiljainen uusien ihmisten seurassa mutta kavereitten seurassa puhelias. Tykkään puhua syvällisiä, ja juoda kahvia. Olen erittäin lojaali ystävä (vaikka itse sanonkin). Tykkään valokuvaamisesta.
    3. Cicatrix
    4. nellikinnunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Löysin tämän sattumalta vaikeampina aikoina ja jäin seurailemaan. Oon lukenu nyt jo useamman vuoden ajalta ja tuntuu ihan niinkuin tunnettaisiin, vaikkei oikeasti.

    Ite oon paininu vähän kaikennäköisten ongelmien kanssa ja syömiset ei oikein meinaa sujua vieläkään. Kyllä ne vielä jonain päivänä menee ongelmitta. Piilottelen nimimerkin takana sillä en oikeassakaan elämässä paljasta oikein kenellekään mitään sillä liian usein olen joutunut pettymään muka luotettaviin ihmisiin ja ammattilaisiin.

    Rosa / http://thisisnotalifethatiwant.blogspot.fi/

    Mun sposti sulla taitaa ollakin kenkien ajoilta, enkä viitsi laittaa sitä tähän etten paljastu. Hahaha ku oon ovela!

    VastaaPoista
  15. 1. luen koska sä olet ihana, kaunis ja valloittava ihminen ja samaistun juttuihisi. toivon sulle kaikkea hyvää ♥
    2. olen: nuori tyttö joka haluaa vain olla pienin ja laihin.. siinäpä se.
    3. Ariela (mulla on blogikin jonka voit käydä tsekkaamssa ;))
    4. sp: karenarielas9@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Luen sun blogia, koska oot oma ittes ja tykkään lukee sun tekstejä. Olen nuori tyttö, joka voimistelee elääkseen.
    - Varjo
    vapaa.lintu@hotmail.com

    (ilmotathan blogissa, että voittaja on arvottu ja sille on lähetetty s-postia? sillä en käy tuossa spostissa päivittäin.)

    VastaaPoista
  17. Löysin blogisi yhden kaverin kautta. Blogiasi on ihana lukea ja minusta on
    upeaa miten rohkeasti uskallat avautua vieraille ihmisille.Sinä tosiaankin olet upea ja valloittava ihminen ja toivotan sinulle onnea kaikessa mihin ikinä ryhdyt.<3

    Olen 16w. tyttö, joka täyttää tulevana heinäkuuna 17. Olen hyvin syrjäytynyt ja
    ulkopuolinen.En oikein välitä elämästä ja olen muutenkin masentunut. Mutta kaikesta huolimatta haluaisin uuden tilaisuuden.
    -Shadow-
    Sp:Ijohannesdahl@gmail.com

    VastaaPoista
  18. 1. Siks kun sä oot niin sairaas kaunis ja uskallat olla oma itsesi ja avautua tuntemattomille :-)
    2. Olen 17-vuotias tyttö joka oli näissä samoissa fiiliksissä joskus, mutta poikaystänä ja ystävien avulla pääsi ylös :-)
    3. Julia
    4. juliajuksu@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Löysin sun blogin vasta äsken ja liityin lukijaksi. Oon sua vanhempi, mut haittaakse mitään :) Nopean tutustumisen jälkeen blogisi vaikuttaa kivalle ja on hyvin sen tyylinen kuin kertoisi omasta elämästäni joskus aikoinaan. Jään innolla seurailemaan. Tsemppiä sinulle :)

    titti

    tittin_elamaa at luukku.com

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)