lauantai 13. lokakuuta 2012

vihdoin ansaittu tunne :)


 tsiisus mä oon korvia myöten rappioitunut... nimittäin tähän naiseen.se et Katri seisoo vieläkin täs mun vieres.. nähtyään tiistai-keskiikko välisenä yönä mun sekoamassa. häpeässä myönnän et tilanne oli mun kohalla paha. kaikki pääätty kuitenkin hyvin jorviin (niiin väkisin raahattuna ambulanssi miesten ja muiden voimin......) Ilman tota söpöä mutrusuuta en tiedä miten ois käynyt. mä oon niin onnellinen et voin tuntea näin!!! ja se tuntuu vieläpä ansaitulta. :) mun perjantai ilta menee siis parhaassa sylissä istuen :)



PSSST.... LOPPUKEVENNYS (; HYVÄÄÄ VIIKONLOPPUA!!!!


8 kommenttia:

  1. Siis mitä niinku on tapahtunut?
    Hyvä, että olet hengissä ja jatka samaa rataa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ilta oli kamala.. en mielellään tänne kertois/purkais. kuitenkin mut vietiin kotoa ambulanssilla väkivoimin :/ en siis yrittänyt itsemurhaa mutta sekosin hetkellisesti

      Poista
  2. hyvä että sulla oli noin ihana henkilö joka pitää sut hengissä kaikesta huolimatta <33 mun pitäis kertoo sulle jotian kun ehin tässä, jouduin toistaseks kaikilta salaseks blogini laittaa ://

    VastaaPoista
  3. Mulla ois tällanen kysymys kun että suositteletko sitä leppävaaran päiväosastoa muille? ootko siis kokenut hyväksi? kun mulle on myös ehdotettu menoa sinne, mutten ole ihan varma asiasta, ja onneksi löysin sut niin voit kertoa mulle pikkasen että onko se hyvä paikka? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TODELLAKIN SUOSITTELEN <3 :) aivan huippu ihmisiä ja mahtavia omahoitajia. REnto meininki, paljon omaa "miettismis/pohtimis aikaa päivässä turallisen ympäristön ympärillä, helpottaa tunteiden käsittelyä kun tietää ettei oo yksin :) RUOKA siellä äly hyvää ja vaihtoehtoja paljon :) tsemppiä! Menen ihmees.


      Tutustuin Katriinki siel kunnolla :) <3

      Poista
    2. Olen tuo veronica anonyymisti en nyt vain kännykällä jaksa kirjautua xd mutta kuulostaa hyvältä, todella hyvältä :) pitää vielä miettiä pikkasen mutta kummiskin :D kiitoss :)

      Poista
  4. Katri ON hyvä tyyppi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnetko vai paremminki :> OON ehdottomasti samaa mieltä, aivan ihana <3

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)