keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Tsiljoona kuvaa ja paljon asiaa..

Kuulumisia ja tekemisiä ja omia lupauksia ja ajatuksia sisältävä postaus :-)
Kuvia muutama päivä sitten :-) Katrin rohkaisun myötä jätin päiväks sivuotsiksen vaikken hirveesti tunne siinä itteäni itekseni tai jokin siinä "ahdistaa" ..

ei  luoja... löysin omenasta mahtavan halloween maskin :-DDD jätin sen ostamatta ku lapset viereski alko jo pelkäämään..

Olin ekaa kertaa tossa viime perjantaina elämäni ekoissa reiveissä ja oli aivan huippua.. uhosin Emmin kanssa ettei varmasti reivata et tsiikataan vierestä... mut voitte vaan kuvitella ku innostuin vähä riehumaan ja hyppikäään itteni hengiltä siellä muiden tahdissa. Uutta reiviii venatessa :-)

Näin ekaa kertaa Katrin pikkusiskoa, oli aivan huippu hauskaa. Mentiin yhessä keilaamaan..
Eilen oltiin myös näkemässä Katrin porukoita ja enoa ja tätiä Vapianossa, me molemmat syötiin hyvin ja mä nautin koko illan mun olosta. Mulla tuli heti heidät hyvästellessä kauhee ikävä sitä lämmintä tunnelmaa ja sitä kuinka mä tunsin kuuluvani siihen porukkaan. Mä odotan niin kaikkia vierailuita Katrin kanssa sinne Ouluun ja varsinkin joulua
 

Oon tutustunu Katrin kautta iha huippu ihmisiin, tässä yksi Fatima :-)



Sitten kuvia tältä päivältä :) olin hoitolapsen(joka on maailman sulosin!!) kanssa ja Mariannen kanssa Hesessä syömässä. Itse söin ranskalaisia ja salaattia josta kyllä jäi älyttömästi kun masuun ei vaan mahtunu >:(

 Mun hoitolapsi sano mulle viel keskellä omppua "Laura mä rakastan sua" ja tuli antamaan suukon. Pikkunen 3vuotias mies

Käytiin vihdoin Katrin kanssa kaupassa... eikä menny ku 70e!??!!?  vararikko tulossa ainaki mun kohalla hyvin pian :-D




 Nyt vietetään tässä rauhallista koti-iltaa :-) ja aamulla nukutaan piiiitkääään

 Onneks siivotaan usein ja sillein....... :-D

Rakas








Ja mitäs mulle nyt kuuluu? (ettei täää ihan pintalässytykseks mene tän blogin puolella) :-D

Eilinen ilta oli mulle aika raskas. Mutta tehtiin Katrin kanssa hyviä ratkasuja ja mä oon nyt oikeesti onnellinen ja äly helpottunut. Ollaan molemmat sopineet että aletaan työstämään näitä meidän omia vaikeita asioita. Mullahan se nyt ihan ensimmäiseks on itsetuhosuus ja syömisprobleema. Ja aijon todella parantua. Miksi mä velloisin tässä enään? Eiköhän tää kuus vuotta kaikkea tätä shaibaa riitä yhelle ihmiselle. Epävakauttanihan en voi poistaa ikinä mutta mä voin opetella elämään sen kanssa. Vaikka mä vaikutan olevan suht fine sen asian kanssa etten koskaan tule olemaan täysin vakaa silti kun alan ajattelemaan asiaa tarkemmin se saa mun kurkkuun tukahduttavan tunteen. Mutta mä toivon että mun tukena pysyy mun ystävät ja Katri. Mä selviin ihan varmasti, vaikeista hetkistä huolimatta.

Lupauksia joita olen nyt tehnyt ja ehkä ekaa kertaa elämässäni tiedän että mä onnistun, koska mä haluan ja moni toivoo sitä mulle.

1. Mä en enään _oksenna_ mun "rakas" pakokeino... mutta mä hyvästelin sen eilen. Lopullisesti.
2. Mä pidän mun syömisistä huolen enkä enään kiduta itteeni.
3. Mä en satuta itteeni enään.

Enkä todellakaan väitä että tästä tulis helppoa, ei vitussa. Tässää tulee varmasti olemaan monia kyynelehtiviä päiviä ja itkupotku raivareita mutta perkele vie. MÄ EN ANNA SEN SORTAA MUA. Koska joku päivä tää vielä helpottuu ja niin kliseiseltä kun se kuullostaakin;

Lopussa kiitos seisoo.

En mä tätä turhaan tee.








LOPUKSI, OISKO TEILLÄ TOIVEPOSTAUKSIA? :) Kaikki otetaan vastaan. 
En oo täällä vissiin myöskään kertaakaan toteuttanut "kysy läheisiltäni postausta" joten jos se jotain kiinnostaa niin kommenttia :-)

18 kommenttia:

  1. oli niin piristävää lukee tuo loppu, ihan oikeesti, tuo kuulostaa niin hyvältä ratkasulta! ja nuo kuvat, oon onnellinen sun puolesta, että oot löytäny katrin! *voimahali*<3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa että aiot parantua ! Kuten sanoit, helppoa se ei tule olemaan, mutta uskon sun selviävän tuosta sairaudesta :) paljon tsemppiä <3

    VastaaPoista
  3. ihana lopetus postaukselle<3
    ja voi että pikkumiestä, aivan ylisulosesti sanottu !

    VastaaPoista
  4. Voi kaunis♥ Et usko miten ihanaa oli lukea toi loppu!!:) Se ei oo helppoa, mutta se on sen arvosta! Tsemppiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooot niiiiiiin oikeessa. kiitos muru <3

      Poista
  5. olet kaunis, pus! <3 hyvä että menee taas paremmin :))

    ariellasz.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihanasti sanottu pikkumieheltä :) Oot kaunis ja ihana, oon varma että onnistut tuossa parantumisessa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tsempeistä ja luottamuksesta <3 :)

      Poista
  7. Ootte söpöjä :')
    Ja mulla on ihan samat tavoitteet kun sulla, tästä me noustaan! On kuin omasta suusta tämä teksti. Nosti hymyn huulille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 hyvä!!!! muistakki pitää noi tavotteet (; yhdessä ylös päin!!!

      Poista
  8. mistä noita värejä saa joita laitetaan iholle ja ne hohtaa pimeessä?

    VastaaPoista
  9. OOij sulle sopii toi sivuotsis! (: <3

    VastaaPoista
  10. Olis kiva lukee miten epävakaus ilmenee sulla, kaikilhan se ilmenee omalla tavallaa nii et epävakaat voi olla keskenään hyvinki erilaisii. Et postausidea: kerro sun epävakaudesta :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)