sunnuntai 28. lokakuuta 2012


 Saatiin Katrin kanssa aivan ihanat lasista tehdyt koristeet. Kun oltiin auttamassa Mimosaa vaaleissa (mimosa on siis itsemurhan tehneen D:n äiti :( 

Mulla on ollu hirvee häslinki itellä mut nyt onneks ehittiin auttamaan omppuun, jaeltiin vaalimainoksia yms. Oon lupautunut Mimosalle että menisin yhteen dokumenttiin jota hän tekee Yle tv:seen. Hieman jänskättää mennä puhumaan sinne ja varsinkin omalla kasvoilla mutta mä aijon kuitenkin yrittää jos musta sais jotain hyötyä irti sitä ohjelmaa varten :-)

 Ompussa tänään, Katri ja Susa mööööw ::::)




Nyt mä lähden tän hömpän kanssa kattomaan Paranormalii.. sitä uusinta. Mä oon varmaan se joka siel salissa huutaa :--DDD 


Hyviä sunnuntaita kaikille, tämmöin pikapostaus tuli :-)

10 kommenttia:

  1. missä puolueessa tuo Mimosa on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kd. . en henkohtasesti kannata puoluetta mut mimosaa kyllä :)

      Poista
  2. Ihana blogi ! :) luin parissa päivässä kokonaan läpi ja aivan varmasti jään seuraamaan :) ! kaikkea hyvää sulle :) Harmittaa kamalasti etten löytänyt aikasemmin tätä, olisin tiennyt ketä olisin äänestänyt :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voih harmi, kiitos kuitenkin <3 pläääh tuol vanhemmis teksteis on kyl kamalan ahdistavia juttuja etten ite uskolla edes palata sinne. Ihanaa, tervetuloa lukijaksi :) haleja <3

      Poista
  3. moijoijoi kerrotko sit millon se dokumetti ilmestyy ? ja tuleeks se siis ihan teeveestä :o
    t.anonyymi :) mieti miten outo ku mä seuraan sun elämää ja tiedän sut mut sulla ei oo hajuukaa kuka mä oon. tai muut anonyymit. joo mut pus ja hyvää elämää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tottakai kerron jos sinne nyt päädynkin tai muutenkin kerron sitten hih :)

      heii reilua ;D kerros nyt kuka siel kirjottelee :)) ei tarvii piileskellä ^^ pusui ja halei sinnekkin <3

      Poista
    2. mä oon salaperäinen anonyymi :) eikä me tunneta in real life :D

      Poista
  4. Mä oon hei nähnyt sut joskus Ompussa, vähänkö mietin sillon että mistä toi on tutun näkönen mut nythän mä tajusin! :'D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)