keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Paljon asiaa

Kuvia viime viikolta ja tältä päivältä :)
Ennen terapiakäyntiä kävin suorittamassa "ravintola tehtävän" joka mulle oli annettu, menin yksin syömään sushia lounas aikaan, tosin kello 14. Valitsin helpoimman ruuan eli sushin. Rakastan sitä yli kaiken. olin muutenkin melko nälissäni joten ei tuottanut mitään hankaluuksia!
Terapiassa me sumplittiin mun ruokailurytmiä joka on siis aivan surkea, sain ihan itse tehdä jonkunlaisen suunnitelman, kuhan ruokailut ovat vähintään neljän tunnin välein. Myönnän kyllä tässä vaiheessa ettei tää kauheen kaaa valitettavasti oo toteutunut, jonkun aikaa kyllä. Ja nyt pitäis palata takasin tälle raiteelle. Koska mun ruokailut on menny taas siihen panttaamiseen ja pitkittämiseen ja aterioiden väliin jättämiseen. Tsemppaukseen siis !!!





MUA jotenki älyttömästi huvittaa ja naurattaa tää kuva :DD päivän piristys !


Löysin viime viikolla aivan ihanan takin ja tulihan se sitten ostettua (stadiumista) en varmaan koskaan oo maksanu mistään vaatteesta yli 160e... mutta tätä pidetäänkin sitten seuraavat kymmenen talvea päällä :D

Kävin tänään pyörimässä kaupoilla ja ettimässä mun kämppikselle 20-vuotis lahjaa.. ja järkytyksekseni törmäsin tähän hyllyyn... huhu JOULUKAMOJA?! En voi väittää etteikö ois pieni ahdistus noussu kurkkuun. Mut kumminki todella huvittavaa :D


Oon nyt osastolla ja muutenki vapaa-ajalla väsännyt tällästä, oon vasta yhden päivän tehny tätä. Ja huhu täs on paljon työtä. Tästä ois tarkotus tulla tuubihuivi :-) Love them! Mut siinä että saa yhden kierroksen tehtyä menee jo tuhottomasti aikaa koska täs on nii jumalattomasti silmukoita! Laitetaan sitten kuvaa kun tää valmistuu, jos valmistuu :D


Kotiin päin kävellessä otin viereisestä puistosta kuvan, jotenki mä pysähdyin hetkeks ajattelemaan. Oon kironnu tän koko syksyn paskaksi, mutta nyt ku toi sade on helpottunu niin pystyin näkeen kuinka kaunista tääl on :)


Päiväossal otettu kuva Katri murun kanssa :) tänään mennäänki spurguilemaan "muutamille" tohon ihan mun kodin viereiseen baariin :D oivoi...



Tidididi... hieman vanha kuva.. tai no muutamia kuukausia. Mul iski yhtäkkiä kauhee ikävä mun tummaa pehkoa.. enkä nyt yhtään tiiä et pitäiskö mun taas värjätä hiukset!? Tosin  mul ei oo koht hiuksia enää jäljellä jos en osaa nyt päättää :-D


Muistakaa muruset välillä pysähtyä katsomaan ympärillenne ja miettimään kuinka kaunista oikeasti täällä on, eikä kaikki ole niin harmaata ja mustaa miltä se välillä vaikuttaa ja näyttää.
Mä tiiän etten oo parast tätä sanomaan, mutta ei täällä voi elää silmät suljettuna.
Sillä välttyy paljon näkemästä pahaa, mutta sillä välttyy näkemästä myös paljon kaikkea hyvää.

12 kommenttia:

  1. sain kans tänää jutella nuorisopolille menosta ja huomenna jatkuu. kyllä tästä vielä noustaan ylöspäin :)

    VastaaPoista
  2. Minä myös naureskellut kauppojen joulukamoille, jotka rantautuivat lähi kauppaan jo pariviikkoa sitten! Toisaalta, mikäs siinä..:D Tuo takki on aivan ihana, punainen sopii sulle hyvin! Voi kun tulisikin pysähdyttyä ja ihailtua syksyistä maisemaa. Niin kaunista! <3 :)

    VastaaPoista
  3. mä niiiin kuolaan täällä tolle sushi-annokselle... ! >_<
    tahtootahtooTAHTOO !
    JA voi kun olet taas ollut kauniina. <3

    VastaaPoista
  4. Sen ruokailurytmin saaminen vie aikaa! Olisko sulla joku, joka vois aina muistuttaa sua sillon, kun sun pitäisi syödä? Se voi aluksi tuntua todella vituttavalta, mutta ehkä se edes vähäsen auttais! Tuo viimeinen lause on niin totta. Paljon haleja<3

    VastaaPoista
  5. Eiii sushikuvia alko tehä mieli nii paljo! Ja olin kans iha järkyttyny ku kävin cittarissa syyskuun puolella ja sillä laitettiin jo jouluvaloja esille.. Ei vielä! :D

    Tummat hiukset on ihanat sulla kaunokainen, sopii tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  6. Voi itku sushia <3 Haluan haluan syödä kanssa, olen jo pitkään haaveillut siitä, mutta jäännyt vain ajatuksen tasolle...

    Kuulostaa hyvälle, että olet itse saannut tehdä tuon ruokasuunnitelman, tasainen ruokarytmi helpottaa oloa kummasti ja sitäpaitsi pitää kehon ja kulutuksen toiminnassa <3 ite olen nykyään ihan paniikissa jos syömisvälit pitenee liikaa xD

    Katsoin jostain nettikaupasta, että siellä oli my little pony joulukalenterit jo tilapäisesti loppuneet tai loppumassa. ja nyt vasta on lokakuun alku O.o Pitääkin olla supernopea kun tulevat marketteihin.

    Joskus ihan heräilee katsomaan miten nättiä ulkona onkaan, liian usein märehtii vain itseään eikä näe sitä <3

    Minulla on sinulle blogissani jotain, ihanuus <3

    VastaaPoista
  7. Voi että ku oot kaunis! Tuo ruokasuunnitelma vaikuttaa kans hyvältä, koita noudattaa sitä vaikka tuntuiskin vaikeelta. Voimia ja jaksamista!:)

    VastaaPoista
  8. mulle on jääny vähän epäselväks et minkä ikänen sä olit kun aloitit tän blogin pitämisen tai hait apua? kun tos kysymyspostaukses kerrot et viilsit ekan kerran jo seiskalla.. hyvin oot kyl selvinny kaikesta.

    VastaaPoista
  9. Tuli tässä mieleen, että sähän teet lastenhoito keikkaa? Miten oot päässy lastenhoitajaks? Ku ite oon harkinnu sitä MLL:n lastenhoito kurssia, mut enpä nyt oikeen tiedä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo teen :) siis mähän oon melkein valmis lähihoitaja pian niin siis ihan sen koulutuksen kautta :;) pystyn siis jo normaalisti työskenteleen hoitoaloilla :) vaikken vielä oo ihan valmis ! mut Mll on sit toienn vaihtis jos ei oo koulutusta tai muuta, onhan niil aika huono palkka mut :/ ainakin jotain :) tsemppiä <3

      Poista
  10. Voih en oo kommentoinu sulel piiiiitkää aikaa,vaikka postauskesi olenkin lueknut tässä aina:) :c

    Oot niin kaunis ja niin mukavan oloinen muija(sori:D) että toivon todella,että pääsisit eroon tosta kaikesta:/ <3 sun ei pidä laihduttaa ollenkaan:0 Tärkeintä on pitää itsesi terveenä ja se on sitä oikeaa kauneutta!

    Säännöllinen ruokailirytmi on kyl tosi hieno ja tärkeä juttu paranemisin prosessissa,varsinkin kun on oksennellut ja ruoka-ajat on mennyt päin helvettiä;0

    Hyvä,että saat apua ja mä uskon suhun!

    Hihih ois hassua jos taas törmäisin suhun,ku mähän olen tuol sellossa tosiaa töissä:P

    Musta olsi edelleen kiva ja jännä nähä jossain tai jotain kun niin lähellä oikeestaa asutaanki:--)

    tsemppiä ja voimia pikkuinen<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)