maanantai 8. lokakuuta 2012

Hajoamista

Jos nyt totta puhutaan oon tänään hajoillut huolella osastolla. Tää päivä on taas sisältänyt niin paljon paskaa ja surua. Mutta siltikin hyviä asioita. Viinahan ei mitään ratkaise mut nyt täytyy kyllä saada vähän olotilaa muutettua, vaikka täähän se oikea keino ei justiinsa ookkaan. Älkää kukaan ottako musta mallia :)Nytpä niillä lekureilla on sit hyvä syy syyttää mua oikeesti arki ryyppäämisestä hohohooo...

Muutama mössö kuva musta, meinasin ottaa vatsa"tilanteestakin" mutta peruutin sen idean kun tuntuu ettei tässä kilot oo rapissu mihinkään, muutakun oma kunto. Helvetti.


On tää syöminen kyllä viime päivät olla semmosta suossa rympemistä ja helvettiä etten tiedä kuinka sitä kuvailis. En oikeestaan edes ymmärrä kuinka mä näinkin hyvin pysyn tolpillani, mun keho onneks ei reagoi nopeesti muutoksiin. Mun ruokahalu ja kiinnostus ruokaa on ihan tipotiessä. Oon yrittäny hieman peloissani huhuilla sitä. Mutta lopettanut etsinnät melko nopeasti ajatukseen; "Kohta sä ahmit jos yrität saada ittes syömään enemmän, ja sit taaaaas sitä mennään..."

Mutta mä nyt vaan ootan sitä päivää kun mä nousen tästä saatanan konttaus asennosta edes polvilleni ja yritän uudestaan asennoitua tähän touhuun,

koska mu  tarkotushan oli oikeasti VOIDA paremmin ja PARANTUA.

Mutta mä en tiedä missä hemmetin pellolla mä nyt kynnen...

Pahoittelen tätä palavaa vihaa joka just nyt kumpuu musta.

12 kommenttia:

  1. Sun kroppa näyttää lihaksikkaalta ja terveeltä :) haluatko sä sun painos alas ja luut näkyviin vai timmin ja lihaksikkaan kropan?
    Kuinka usein muuten nykyään oksentelet? Ja kiinnostais tietää et miten sun kroppa on kärsiny siitä? Oikeestaa olis kiva jos tekisit siitä jonkinlaisen postauksen:) kaikkea hyvää ja hauskaa iltaa ;)<3

    VastaaPoista
  2. älä välitä numeroista koska u r perfect just the way u r, beautiful. :) !

    VastaaPoista
  3. moiii :) ihan pakko kertoo ku innostuin nii hirveesti ku näin sut tänään. oon tavallaan toivonuki et näkisin sut :) en tiedä ehkä huomasit mut aamulla katoin sua silmiin hetken, olin se tyttö jolla oli vaan toppi päällä :D

    VastaaPoista
  4. käyn siinä samassa rakennuksessa neljännessä kerroksessa ku missä oot osastolla, olit siinä ulkona tupakalla(?)jonkun kanssa vähän ennen kymmentä.

    VastaaPoista
  5. Hei, viha ei välttämättä ole huono juttu; ainakin sä tunnet jotain sellaista, jonka osaat nimetä ja tunnistaa. Mulla se on ainakin yksi kaikista haasteellisimmista jutuista, se oman tunnetilan nimeäminen.

    Voimia, kyllä se siitä kun kynnettävän pellon pinta-ala loppuu. Sitten pitää istuttaa siemenet, korjata rikkaruohoja ja korjata sato ja aloittaa koko ympyrä uudelleen... vai? :) Hymyjä sinne pienessä punaisessa paketissa, jotka toivottavasti piristää edes vähän.

    <3

    VastaaPoista
  6. näytät kyl iha normaalipainoselt :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin? mikä tän pointti oli. en ole alipainonen enkä NIIN oo myöskään sanonut.

      Poista
  7. anteeksi kun kysyn toivottavasti et loukkaannu eikä se ole todellakaan tarkoitus mutta oletko lesbo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. karvanen rekkalesbo (; noeiiii :D siiis ihan bi : ) ja siiis tottakai saaa kysyä :) <3

      Poista
  8. Tuli hymy huulille noista kuvista :) Olet kaunis nuori nainen!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)