sunnuntai 23. syyskuuta 2012

normaalimpi päivä :)

aivan ihana päivä :) tosta amatson sateesta huolimatta.
mun ihana blogin lukija kysös mua josko haluisin tulla sen seuraks tallille ja ratsastamaan.
olin niin innoissani ku en oo pitkään aikaan istunut hevosen selässä.Timppa heppa oli aivan ihana ja varmasti nähään uudestaan. KIITOS VIELÄ M <3 p="p">

huomenna taas mun arjen paluu ja päiväossalle. huomisesta tulee rankka mutta mä aijon selvitä. stressaan vaan nyt jo valmiiksi ruokailu listoja :(

hyvää alkavaa viikkoa kaikille <3 p="p">

4 kommenttia:

  1. mikä diagnoosi sul on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epävakaapersoonallisuushäiriö,
      vaikea masennus,
      Anoreksia bulimisun oirein

      Kaikista huvittavin ja viime aikeinen lääkärin lisäys -.-
      F10.1 Alkoholin haitallinen käyttö
      F10.2 Alkoholiriippuvuus < tuosta en oo varma lukeeko paperissa, koska ei tosiaan mitään riippuvuutta ole : )

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)