torstai 13. syyskuuta 2012

Mun elämän tukipylväät

Oon tänään pysähtyny taas miettimaan ja selailemaan vanhoja ja uusia kuvia. Voisimpa pukee sen sanoiks kuinka paljon mä _rakastan_ näitä ihmisiä. Jotka on seissy ja seisoo vieläkin mun tukena. 

Äiti,
 maaailman ihanin äiti joka on kestänyt mua vaikeina hetkinä ja ollut tukena.








Marianne, yksinkertasesti paras.





Mindy, parhaimmistoa !



Carin, paraskamuseni 







Tiia, tärkein sielunsisko

Marika, maailman paras pikkusisko 
 


Pikkuveikka, sunshine. 


ja eihän tässä edes kaikki immiset ollu, ootte kaikki rakkaitta pus. 
kiitoskiitoskiitos.


Mulla on ollu päiväosastolla tosi hankali lähinnä liittyen ruokailuihin ja niiden välttelyyn. Ongelmakäyttäytymistä on tunkenu esiin joka luukusta,
mutta oon joten kuten selvinnyt ja hoitajat on löytänyt kuitenkin jotain  hyvää aina tilanteista. En siis oo täysin toivoton. Nyt täytyis osata vaan alkaa kunnioittamaan itseäni, ja lakata tekemästä asioita jotka saa mut tuntemaan itseni niin huonoksi.



jos tässä postauksessa heräs jotain kysymyksiä tai ihan mitä vaan niin kysyppä ihmeessä :-)


Haleja.
 Lauruska 2009 vuonna :DD

9 kommenttia:

  1. oi kiitos kulta <333
    ihanii kuviiiii <33

    toi on kyllä niin totta, että jos oppis kunnioittaa itseensä, ei aina etsisi niitä vikoja ja elämäkin tuntuis paljon mukavemmlata <3

    VastaaPoista
  2. aaaivan ihana postaus! Pystyisinpä mäkin ottaa mun äitin kaa tommosii yhteiskuvia mut se ei oikein koskaan innostu sellasista. Ja sit kuitenki niis kuvissa pitää olla sivistyneesti eikä saa olla suu mutrulla tai mitään.haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mun äitiä vähän saanu houkutella noihin kuviin :D:DD mut mä oon niin linssilude ja haluun ikuistaa jokasne hetken jos mahdollista niin se on jo vissiin tottunut tai joutunut tottumaan :DD ei se nyt hirveesti tykkää kun mä esittelen kuvia muille mutta mä oon siitä niin ylpee <3

      Poista
  3. krhm.
    Ei ihme et sulla on ollu syömisongelmia ja halua laihtua ku kaverit on tommosia tosi laihoja.
    Mulla aivan sama.
    Kaverit tosi laihoja > itsekin haluaisin olla > sh syntyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän sun kommentin täysin, mitä haet tässä takaa.

      Mutta, siis mun kaverit ei millään tavalla ole syömishäiriöisiä, eikä ne saa mua laihduttamaan tai lisäämään sitä. (tottakai kateellisia hetkiä tulee) muttei mun tartvitse olla heille kade muussa asiassa kuin siinä että he osaavat elää täysillä.

      Saan heiltä motivaatiota ja tukea syödä, ja he kyllä syövät, ei vät pidä mitään kireetä dieettiä yms :D :) ovat ihan normaalipainoisia, kukaan ei ole langanlaiha tai alipainoinen eikä halua edes olla :o

      mietin vain että mistä repäsit ton kommentin " ku kaverit on tommosia tosi laihoja." kun kuvassa ei edes näy oikeastaan kenenkään kroppaa?

      Ja tällä nyt en tarkota site etteikö he ois laihoja, terveeellisne kauniita :-) eivätkä he ole millään tavalla omalla kohdallani tekemisissä laihdutus haluuni.

      Poista
  4. Ihana postaus! Kiva nähdä kuvia sinulle läheisitä ihmisistä. Sinussa ja äidissäsi on yhtäläisyyksiä, esim. hymy ja nenä.

    Tsemppiä sinne päiväosastolle! Kyllä sinä pystyt siihen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kannustuksestasi <3 :)

      niin meistä löytyy ihmeen paljon samoja piirteitä ja ilmeitä :-D

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)